پیام مهم روسیه در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

پیام مهم روسیه در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

به گزارش اسمارت تیم، ماریا زاخارووا در پیامی گفت:

11 فوریه، جمهوری اسلامی ایران یک روز مهم – روز پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می گیرد. امسال چهل و پنجمین سالگرد (1979) این جشن است. ما صمیمانه به دوستانمان تبریک می گوییم.

تماس های فشرده بین روسیه و ایران در سطوح مختلف، به ویژه در بالاترین سطح، با روح حسن همجواری، احترام متقابل و برابری در حال توسعه است. ما در راستای رهنمودهای رهبران کشورهایمان در حال ایجاد مشارکت های استراتژیک هستیم.

مسکو و تهران از نزدیک رویکردهای خود را در پلتفرم های منطقه ای و بین المللی هماهنگ می کنند. ما از اتصال کامل ایران به سازمان همکاری شانگهای و بریکس استقبال می کنیم. ما در حال متحد کردن نیروها برای ایجاد یک نظم جهانی جدید و عادلانه هستیم.

ما در حال گسترش همکاری در چارچوب اتحادیه اقتصادی اوراسیا هستیم – امضای توافقنامه تجارت آزاد بین اوراسیا و ایران در 25 دسامبر 2023 نقطه عطفی در این مسیر بود. پروژه های زیرساختی مشترک بزرگی را اجرا می کنیم. بیایید به تعامل پر انرژی خود ادامه دهیم.

311311

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیام مهم روسیه در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیام مهم روسیه در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی"، کلیک کنید.