نیاز به ظرفیت‌سازی و افزایش سطح جریان و ولتاژ شبکه برق اهواز

نیاز به ظرفیت‌سازی و افزایش سطح جریان و ولتاژ شبکه برق اهواز

اسمارت تیم/خوزستان نشست فنی مشترک توزیع برق اهواز و شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در راستای تامین برق پایدار و ارایه خدمت مطلوب به مشترکین برگزار شد.

در راستای تامین برق مطمئن و پایدار و استمرار خدمت‌رسانی به مشترکین برق در کلانشهر اهواز، امروز (۲۰ شهریورماه) نشست فنی و تخصصی مشترک جهت بررسی و هماهنگی اقدامات موردنیاز جهت گذر از پیک بار سال ۱۴۰۴ با حضور علی اسدی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان و محمد فراتی مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز و معاونین دو شرکت در سالن جلسات برق منطقه‌ای خوزستان برگزار شد.

به گزارش اسمارت تیم، محمد فراتی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز در پایان این نشست اظهار کرد: تامین برق مطمئن و پایدار به ویژه در روزهای گرم سال مهمترین هدف ما در راه خدمت‌رسانی مطلوب و مستمر به شهروندان در کلانشهر اهواز است.

وی افزود: یکی از مهمترین دغدغه‌های ما، نیاز به ظرفیت‌سازی و افزایش سطح جریان و ولتاژ شبکه است که از موارد مطرح‌شده در این جلسه بود.

فراتی ادامه داد: این نشست به منظور بررسی و هماهنگی هرچه بیشتر جهت رفع نیازهای شبکه برق در گذر از پیک بار تابستان ۱۴۰۴ در کلانشهر اهواز است که شامل تعدیل بار فیدرها و ترانس‌های پربار، تقویت سطح ارتباط و افزایش قابلیت مانور عملیاتی در زمان‌های بحرانی می‌شود که در دستور کار قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: شناسایی و جمع‌آوری برق‌های غیرمجاز شامل ماینر، الکتروموتورهای کشاورزی و بخش خانگی جهت مدیریت بار شبکه و کاهش تلفات فنی و غیر فنی در سطح کلانشهر اهواز از دیگر موارد مطرح‌شده در نشست بود که بنا داریم با برنامه‌ریزی نسبت به کاهش تلفات شبکه اقدام کنیم.

وی بیان کرد: تعامل مشترک و دوسویه در بخش توزیع و فوق توزیع و بررسی فنی شبکه و رفع موانع و مشکلات فی مابین نقش اساسی در پایداری هرچه بیشتر شبکه دارد و تشکیل این جلسات برای شناسایی هرچه بیشتر اشکالات احتمالی شبکه برق است که با موارد مهمی که در این نشست مطرح شد امیدواریم بتوانیم شرایط و نیاز شبکه را تا حد زیادی مرتفع کنیم.

پایان خبر اسمارت تیم

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نیاز به ظرفیت‌سازی و افزایش سطح جریان و ولتاژ شبکه برق اهواز" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نیاز به ظرفیت‌سازی و افزایش سطح جریان و ولتاژ شبکه برق اهواز"، کلیک کنید.