نهاده جو به صورت مدت دار در اختیار دامداران تولید کننده قرار می گیرد

نهاده جو به صورت مدت دار در اختیار دامداران تولید کننده قرار می گیرد

به گزارشخبرگزاری اسمارت تیم از سنندج؛ امید فهری مدیر کل پشتیبانی امور دام استان از توزیع نهاده جو بصورت مدت دار در بین تولیدکنندگان خبر داد.

 مدیر کل پشتیبانی امور دام بیان داشت: در راستای حمایت از تشکل‌های دام و طیور استان در سال 1402و سه ماهه اول سال 1403جمعا مقدار 30 هزار تن بالغ بر 300 میلیارد تومان بصورت مدت دار تحویل کارخانجات و دامداری‌ها و مرغداریهای استان شده است.

وی افزود: با توجه به ادامه روند حمایت از دامداران استان اداره کل پشتیبانی امور دام در صورت و نیاز به نهاده جو و در راستای تامین نقدینگی تولیدکنندگان این اداره کل آمادگی دارد بصورت مدت دار این نهاده را در اختیار آنان قرار دهد.

امید فهری عنوان کرد: در چهارماهه امسال جمعا مقدار 1600 تن ذرت، 1100 تن کنجاله سویا و مقدار 3500 تن جو در بین این تشکل‌ها توزیع نموده است.

فهری اظهار داشت: در حوزه نهاده های دامی ذخایر خوبی انجام شده و در انبارهای این اداره کل موجود است و هیچگونه مشکلی در زمینه تامین نهاده دامی وجود ندارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نهاده جو به صورت مدت دار در اختیار دامداران تولید کننده قرار می گیرد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نهاده جو به صورت مدت دار در اختیار دامداران تولید کننده قرار می گیرد"، کلیک کنید.