نقش نرم افزار خوب مدیریت موسیقی در کیفیت

نقش نرم افزار خوب مدیریت موسیقی در کیفیت

در این مقاله می‌خواهیم در مورد کار و وظایف یک مدیر برنامه و نحوه جذب یک مدیر برنامه خوب، صحبت کنیم. در این بحث، به موارد زیر اشاره خواهیم کرد:

  • مدیر برنامه کیست؟
  • وظایف مدیر برنامه چیست؟
  • مدیر برنامه‌ها چگونه درآمدزایی می‌کنند؟
  • چگونه می‌توانید مدیر برنامه یک موزیسین یا گروه موسیقی شوید؟
  • موزیسین‌ها چگونه مدیران برنامه را به سمت خود جذب می‌کنند؟

پشت هر موزیسین موفق، یک مدیر برنامه نابغه و سخت‌کوش وجود دارد. مدیریت هنرمندان و برنامه‌هایشان در صنعت موسیقی، کاری بسیار دشوار و سریع است. این کار برای کسی که عاشق موسیقی است و می‌خواهد نقش مهمی در شکل دادن به حرفه، شخصیت و جایگاه یک موزیسین داشته باشد، عالی است.

مدیر برنامه کیست؟

یک مدیر برنامه، نماینده و مشاور حرفه‌ای نوازنده یا گروه موسیقی است. مدیران برنامه علاوه بر مذاکره برای تنظیم قرارداد و برگزاری تورها، به شکل گرفتن جایگاه و شخصیت اجتماعی هنرمندان، کمک بزرگی می‌کنند. آن‌ها می‌دانند که طرفداران به دنبال چه نوع موسیقی هستند و تلاش می‌کنند تا همان موسیقی را تولید کنند.

وظایف مدیر برنامه چیست؟

یک مدیر برنامه خوب باید در انجام امور مختلف و پیشرفت هنرمند، حرفه‌ای باشد. آن‌ها مسئولیت‌های زیادی را بر عهده دارند. مانند:
مهارت در مذاکره برای تنظیم قراردادها: در صنعت موسیقی، قراردادها بسیار پیچیده هستند. بخش بزرگی از مدیریت هنرمندان به توانایی مدیر برنامه در مشاوره با اسپانسرها در مورد تصمیمات تجاری آن‌ها بر می‌گردد. از آن‌جا که مدیران برنامه در موفقیت مالی اسپانسرها سهم دارند، بنابراین آن‌ها تمایل دارند تا برای رسیدن به تفاهم در تنظیم قرارداد، سخت تلاش کنند و تمام مهارت خود را در این باره، به کار گیرند. یک مدیر برنامه خوب باید مهارت‌های ارتباطی قوی داشته باشد.

بازاریابی: رابطه مستقیم و تنگاتنگی بین موفقیت یک هنرمند و بازاریابی و برندینگ خوب وجود دارد. یعنی هر چقدر بازاریابی و برندینگ بهتر باشد، موفقیت هنرمند بیشتر و بیشتر خواهد بود و در مقابل، اگر بازاریابی و برندینگ به خوبی انجام نشود، می‌تواند موجب شکست و ضرر هنرمند شود. یک مدیر برنامه خوب می‌تواند با توجه به علاقه‌مندی‌ها و فرهنگ عموم مردم، به توسعه شخصیت اجتماعی هنرمند، کمک شایانی کند.

برگزاری تور: مدیران برنامه، با شرکت ضبط طرف قرارداد هنرمند و آژانس‌های مسافرتی برای تنظیم زمان‌بندی تور، همکاری می‌کنند. تورها دارای قطعات متحرک زیادی هستند و برای برگزاری یک تور، داشتن امکانات لجستیکی قوی و برنامه‌ریزی دقیق، ضروری است. مدیران برنامه به سختی تلاش می‌کنند تا بهترین مکان‌ها را برای هنرمند، رزرو کنند و تلاش می‌کنند از طریق برنامه‌ریزی انجام شده، اطمینان حاصل کنند که تور به درستی و راحتی در حال اجراست.

توسعه هنرمند: مدیر برنامه‌ها به پرورش خلاقیت هنرمند، کمک بزرگی می‌کنند. مدیر برنامه‌ها در صنعت موسیقی، ارتباطات گسترده‌ای با تهیه‌کنندگان و سایر موزیسین‌ها دارند. بنابراین آن‌ها تلاش می‌کنند تا از این اشخاص و ارتباطات برای پرورش و توسعه هنرمند خود، بهره ببرند. مدیران برنامه اغلب به طور روزانه با هنرمند خود در ارتباط هستند و او را در تصمیم‌گیری‌های تجاری و موسیقی، راهنمایی می‌کنند.
پیشرفت و ترقی: موفقیت یک هنرمند، منوط به تبلیغات خوب است. مدیران برنامه، برای تبلیغ موسیقی و درخشش هنرمند در سایت‌ها و نشریات معتبر موسیقی، سخت تلاش می‌کنند. آن‌ها برای شناخت هنرمند خود به مردم، تمام مهارت خود را به کار می‌گیرند.
مدیریت بودجه و هزینه‌ها: مدیران برنامه معمولا تیم‌های حرفه‌ای را در اختیار هنرمند قرار می‌دهند تا به او در مدیریت امور مالی مانند تولید یک اثر و برگزاری تور با حداقل هزینه، کمک کنند. هنرمندان معمولا در مدیریت امور مالی، توانایی کافی را ندارند و اصطلاحا هوش تجاری آن‌ها، پائین است! مدیران برنامه گاهی اوقات هنرمند را به مدیران تجاری و حسابداران حرفه‌ای متصل می‌کنند تا به هنرمند در مدیریت پول‌هایش کمک کنند.

استفاده از قدرت رسانه: با موفقیت هنرمند، فرصت‌هایی فراتر از صنعت موسیقی مانند حضور در شوهای تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی برای وی به وجود می‌آیند. این فرصت‌ها به درخشش هنرمند در ابعاد وسیع و جهانی، کمک بسیار بزرگی می‌کنند. سوپر استارها نیز جهت کسب شهرت و محبوبیت بیشتر، معمولا از این فرصت‌های بزرگ، به بهترین شکل ممکن، بهره می‌برند.

اگر مدیر یک آموزشگاه هستید که علاوه بر سایت یا نرم افزارهای کامپیوتری به دنبال بستر دیگری برای ارتباط بین دانش آموزان و اساتید با سیستم آموزشگاه با یکدیگر هستید، داشتن یک اپلیکیشن موبایل استاندارد شما را به هدفی که دارید می رساند. برای درک بهتر قدرت اپلیکیشن ها کافیست به زندگی روزمره خود توجه کنید و ببینید تا چه حدی از اپلیکیشین های مختلف استفاده می کنید. وب گردی، شبکه های اجتماعی، درخواست تاکسی، سفارش غذا نمونه هایی از این مدل اپلیکیشن ها هستند. حال فرض کنید با اپلیکیشن موبایل دانش آموزان، استادان با نام کاربری و رمز عبور وارد داشبورد اختصاصی خود می شوند و از امکانات آنلاین سامانه مدیریت آموزشگاه استفاده خواهند کرد. در این پست قصد داریم به طور جامع اپلیکیشن موبایل آموزشگاه را بررسی کنیم.

 هدف یک آموزشگاه از داشتن یک اپلیکیشن موبایل چیست؟

قبل از اینکه به ویژگی های یک اپلیکیشن موبایل خوب و استاندارد برای مدیریت آموزشگاه بپردازیم باید بررسی کنیم هدف یک آموزشگاه از داشتن اپلیکیشن موبایل چیست؟ در پست های دیگر وبلاگ آکسان به این موضوع پرداختیم که برای راحتی کار در  مدیریت آموزشگاه خود باید از سیستم های سنتی و دستی به سمت سیستم های کامپیوتری و نرم افزاری روی بیاوریم. به وسیله نرم افزار مدیریت آموزشگاه دیگر نگرانی بابت نگهداری و مدیریت اطلاعات هنرجویان، اساتید، به خاطر سپردن نام و زمان دوره ها، مدیریت شهریه های دانش آموزان، اطلاعات مربوط به حضور و غیاب، حقوق و دستمزد استادان نخواهیم داشت.

حال فرض کنید می خواهیم از امکانات آنلاین برای آموزشگاه خود استفاده کنیم که این امکانات شامل آیتم های زیر می شود:

  • ثبت نام آنلاین در دوره ها
  • برگزاری کلاس آنلاین
  • ایجاد نظر سنجی
  • مدیریت امور مالی آنلاین
  • ایجاد و برگزاری آزمون آنلاین
  • مدیریت تکالیف
  • مدیریت فروشگاه آنلاین
  • مدیریت کاربران و سطوح دسترسی
  • یکپارچگی اطلاعات

یکی از مهم ترین ویژگی متمایز نرم افزار مدیریت آموزشگاه موسیقی آکسان یکپارچگی اطلاعات می باشد به اینصورت که اطلاعات در تمامی پلتفرم های ویندوز، اندروید، آیفون ، پرتال های آنلاین یکسان می باشد.

نرم افزار آموزشگاه موسیقی

چگونه می‌توانید مدیر برنامه یک موزیسین یا گروه موسیقی شوید؟

مانند سایر مشاغل در صنعت موسیقی، راه‌های زیادی برای مدیریت هنرمند و برنامه‌هایش وجود دارند.
کمپانی‌های مدیریت هنرمندان و برنامه‌هایشان: بسیاری از افرادی که به مدیریت برنامه‌های هنرمندان علاقه‌مند هستند، معمولا کارشان را در شرکت‌هایی که به همین منظور تأسیس شده‌اند، آغاز می‌کنند. در این شرکت‌ها، آن‌ها اصول کلی مدیریت هنرمندان و برنامه‌هایشان را فرا می‌گیرند. حقیقتا تبدیل شدن به یک دستیار یا کسب سمت مدیریت، راه خوبی برای ایجاد روابط و ارتباطات با افراد بزرگ و موفق است.
در جستجوی هنرمندان: بعضی مدیر برنامه‌ها تلاش می‌کنند که خودشان به دنبال استعدادهای جدید در حوزه موسیقی باشند و آن‌ها را کشف کنند. اگر شانس این را داشتید که با موزیسین یا یک گروه موسیقی تازه‌کار آشنا شوید، می‌توانید با آن‌ها قرارداد ساده‌ای را تنظیم کنید و آن‌ها را از راهنمایی‌های خود، بهره‌مند سازید و شخصیت و جایگاه اجتماعی آنان را از ابتدا شکل دهید.
سایر مشاغل موسیقی: بعضی مدیران برنامه، در سایر مشاغل در صنعت موسیقی، تجربه‌های مفید و تاثیرگذاری دارند. به عنوان مثال، بعضی از آن‌ها تجربه کار در شرکت ضبط را دارند و به امور مربوط به آن، آشنایی کامل دارند. به طور کلی، بودن در صنعت موسیقی و ایجاد ارتباطات با موزیسین‌ها و تهیه‌کنندگان، می‌تواند تجربه یک مدیر برنامه را افزایش دهد. این تجربیات می‌توانند در مدیریت یک موزیسین یا بند تازه‌کار، بسیار مفید و سودمند باشند.

موزیسین‌ها چگونه مدیران برنامه را به سمت خود جذب می‌کنند؟

اولین موفقیت‌تان را کسب کنید. اولین قدم برای جذب مدیر برنامه، کسب یک موفقیت حداقلی است. یعنی به عنوان مثال، کمی شهرت کسب کرده باشید یا موسیقی شما، توسط افراد زیادی شنیده شده باشد. اگر شما طرفدار یا شنوندگان زیادی نداشته باشید، بنابراین استفاده زیادی هم برای یک مدیر برنامه، نخواهید داشت. چیزی که در وهله بعدی اهمیت بیشتری دارد، قدرت و مهارت شما در مذاکره، تشریح و تبلیغ کار خود است. در حقیقت اگر می‌خواهید مدیر برنامه‌ها را به سمت خود جذب کنید، باید مهارت‌تان در این زمینه را افزایش دهید.
شبکه! پس از آن که برای خود نام و رسمی دست و پا کردید، باید تلاش کنید تا جایی که می‌توانید، ارتباطات خودتان با سایر افراد در صنعت موسیقی مانند تهیه‌کنندگان، سایر هنرمندان و… ، گسترش دهید. فعالیت در فضای اینترنت هم می‌تواند در جلب توجه مدیران برنامه، بسیار موثر باشد.

بهترین و مناسب‌ترین مورد را انتخاب کنید. مدیران برنامه زیادی وجود دارند که هر یک از آن‌ها در حوزه خاصی تخصص دارند. بنابراین باید سعی کنید مدیر برنامه‌ای را انتخاب کنید که فکر می‌کنید می‌تواند به شما در جهت پیشبرد اهداف‌تان کمک بیشتری کند. به عنوان مثال، بعضی مدیران برنامه فقط با یک موزیسین یا گروه موسیقی همکاری می‌کنند و بعضی دیگر، در کمپانی‌های بزرگی که برای همین کار تأسیس شده‌اند، کار می‌کنند و ممکن است به طور هم‌زمان، چند هنرمند و گروه موسیقی را مدیریت کنند. برای انتخاب بهترین و مناسب‌ترین مدیر برنامه، باید با آن‌ها در مورد اهداف و انتظارات‌تان، صحبت کنید و اگر به تفاهم رسیدید، همکاری‌تان با آن‌ها را شروع کنید.

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقش نرم افزار خوب مدیریت موسیقی در کیفیت" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی, کسب و کار ایرانی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقش نرم افزار خوب مدیریت موسیقی در کیفیت"، کلیک کنید.