موفقیت پلیس در گرو آموزش مدون است

موفقیت پلیس در گرو آموزش مدون است

اسمارت تیم/ایلام فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: موفقیت پلیس در ماموریت ها در گرو آموزش مدون و هدفمند است.

سردار «جمال سلمانی» در نخستین نشست قرارگاه جهادی آموزش اظهار کرد: کارکنان همه رده های انتظامی در استان بایستی به صورت مدون و هدفمند در امر آموزش و انضباط تحت آموزش قرار گیرند.
وی با اشاره به اینکه آموزش در سازمان پلیس تعطیلی ندارد،اضافه کرد: کارکنان بایستی به سه اصل ایمان، انضباط و آموزش اهتمام جدی داشته باشند و این سه اصل مکمل هستند.

این مقام انتظامی به روز بودن را از اهم اهداف آموزش دانست و تصریح کرد: کارکنان با ارایه آموزش می توانند از تجهیزات به روز نیز استفاده کنند و استفاده پلیس از تجهیزات به روز در خدمت جامعه و خدمات رسانی به شهروندان موثر است.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه آموزش بایستی به صورت ملموس در رفتار کارکنان احساس شود، اظهار کرد: امید شهروندان در نخستین لحظات حوادث به پلیس است، لذا رفتار پلیس چنانچه رفتاری صالح و درست و برخاسته از اعتقادات و ایمان باشد بدون شک در جلب اعتماد عمومی موثر بوده و به عنوان یک الگوی رفتاری در جامعه نهادینه خواهد شد.

به گزارش اسمارت تیم و به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام، سردار سلمانی با توصیه به دست اندرکاران آموزش در انتظامی استان، گفت: همه مدیران و فرماندهان باید بسترهای لازم را برای رشد و تعالی کارکنان خود فراهم کرده و از استعداد و توانمندی های آنان در جهت نیل به اهداف مقدس سازمانی استفاده کنند.

پایان خبر اسمارت تیم

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "موفقیت پلیس در گرو آموزش مدون است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "موفقیت پلیس در گرو آموزش مدون است"، کلیک کنید.