موسس کاوازاکی چه کسی است؟/ عکس

موسس کاوازاکی چه کسی است؟/ عکس

به گزارش خبرگزاری اسمارت تیم، تا سال 1960، این شرکت از طریق اتحاد با شرکت تولیدی مگورو، تولید موتورسیکلت های کاملاً یکپارچه را، با اولین تولیدی با نام تجاری کاوازاکی در خیابان های توکیو در سال 1961 افزایش داد. در دهه های پس از آن، «Kawasaki Motorcycles» از یک استارت آپ ژاپنی به یکی از معروف ترین برندهای روی کره زمین تبدیل شد و مجموعه ای چشمگیر از موتورها را می سازد که در میان ماجراجویان جاده ای موفقیت بزرگی داشته است.

با این حال، با توجه به عمر طولانی این شرکت، ممکن است یک یا دو سوال نه تنها در مورد مالکیت آن، بلکه در مورد محل ساخت موتورسیکلت های کاوازاکی نیز داشته باشید. بنابراین، در اینجا خلاصه ای سریع از مالکیت و آمار تولید کاوازاکی آورده شده است.

متن کامل این گزارش را اینجا بخوانید.

227227

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "موسس کاوازاکی چه کسی است؟/ عکس" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "موسس کاوازاکی چه کسی است؟/ عکس"، کلیک کنید.