ملت ایران در انتخابات کشور را روسفید کردند – خبرگزاری اسمارت تیم | اخبار ایران و جهان

ملت ایران در انتخابات کشور را روسفید کردند - خبرگزاری اسمارت تیم | اخبار ایران و جهان

احد بیوته در حاشیه رأی‌گیری در اردبیل، در گفت‌وگو با خبرنگار اسمارت تیم، اظهار کرد: مردم ما همواره مایه عزت و افتخار برای کشور بودند و امروز نیز با این حماسه‌آفرینی کشور را روسفید کردند.

وی با اشاره به اینکه در تمام عرصه‌های ملی نام ایرانیان می‌درخشد، تصریح کرد: دشمن حساب ویژه‌ای بر روی عدم حضور مردم باز کرده بود که امروز بار دیگر برای چند صدمین بار از نقشه‌های خود شرمنده و سرافکنده شدند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی حضور در پای صندوق‌های رأی را پیروزی ملت ایران اعلام کرد و گفت: هر چند براندازها و خائنان نظام می‌خواستند ملت را از دستاوردهای نظام ناامید کنند اما امیدواری همچنان در میان ملت ما موج می‌زند و امروز در انتخابات ریاست جمهوری شاهد آن بودیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ملت ایران در انتخابات کشور را روسفید کردند – خبرگزاری اسمارت تیم | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ملت ایران در انتخابات کشور را روسفید کردند – خبرگزاری اسمارت تیم | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.