معجزه عجیب سرم لیفتینگ گاتیو 

سرم گاتیو برای صورت محصولی ارگانیک و حاوی ترکیبات مفیدی برای جوان سازی پوست و همین طور، پیشگیری از پیری هستش. این سرم به فیس لیفت فوری معروفه چون سریع جذب پوست میشه و تاثیر میذاره. با بالاتر رفتن سال های زندگی، پوست دچار افتادگی میشه و مثل قبل سفت و مستحکم نیست. این حالت باعث میشه چهره پیر و سالخورده تر بشه

معجزه عجیب سرم لیفتینگ گاتیو 

سرم لیفتینگ صورت چیست؟

تا کنون بارها واژه سرم صورت راشنیده اید ، حال می دانید که به چه ترکیباتی سرم گفته می شود ؟ در واقع ترکیباتی که به منظور برطرف کردن عارضه پوستی خاصی به کار می روند و بسیار شفاف و غلیظ هستند را سرم صورت می نامند . با این حال بسیار از افراد برای برطرف کردن چین و چروک های سطحی و ریز خود به این محصولات روی می آورند . از طرفی بعضی از دوستان هستند که برای جلوگیری از آکنه و یا روشن تر کردن پوست خود دست به دامان این سرم ها می شوند ، زیرا که این سرم ها دارای ترکیبات بی نظیری از قبیل روغن میوه گل رز ، ویتامین C ، عصاره آلویه ورا ، خیار و گلیسیرین می باشند که به ترمیم و جلوگیری از افتادگی پوست بسیار کمک می کند .

خواص سرم لیفت صورت گاتیو برای پوست صورت

سرم لیفتینگ دارای اثر فوری در لیفت کردن صورت است.بدلیل دارا بودن همین اثر فیس لیفت سریع،تنها چند دقیقه پس از استفاده از این سرم شاهد تغییرات چشمگیر در چین و چروک و سفتی پوستتان خواهید شد.این سرم ضمن آبرسانی قوی باعث رفع چین و چروک های ریز و کوچک شدن عمق چروکهای درشت می شود.

سفت کننده و قوام دهنده پوست

ایجاد حالت کشسانی مناسب

خاصیت آبرسانی فوق العاده قوی

کاهنده موثر چین و چروک (از بین برنده چروک های ریز و کاهش مقدار چروک های درشت)

بافت سبک و نفوذ پذیری بسیار بالا و سریع

بهبود دهنده قوی بافت سطح پوست

اثر بخشی درمانی بسیار قوی و فوری

بافت سبک این سرم باعث جذب سریع آن می شود.قدرت فیس لیفت بالای آن تغییرات را در مدت زمان کوتاهی نمایان می کند.بنابر این در زمان کوتاهی شاهد بهبود حالت کشسانی پوستتان خواهید بود

ترکیبات و مواد تشکیل دهنده سرم لیفت کننده صورت گاتیو چیست ؟

هیالورونیک اسید

ویتامین E

ویتامین A

رتینول

پپتاید های لیفت کننده و جوانساز

سدیم pca

هیالورونیک اسید به عنوان قوی ترین ترکیب آبرسان در این سرم وجود دارد که می تواند ضمن آبرسانی به لایه های داخلی پوست از مزایای لیفتینگ آن بهره مند شوید.وجود ویتامین ها و آنتی اکسیدان های مناسب در این به جوانسازی پوست شما بسیار کمک می کند.

ویتامین E مورد استفاده در این محصول خواص آنتی اکسیدانی فراوانی دارد و به محافظت از پوست های ظریف در برابر آسیب محیطی بسیار کمک می کند. خود ویتامین E یک نرم کننده،مرطوب کننده و  آبرسان فوق العاده است.بنابراین به پوست شما کمک می کند آب را جذب کند و آن را در داخل پوست نیز به دام می اندازد.

ویتامین A در این سرم اثر جوانسازی پوست را دارد.علاوخ بر این ویتامین A به کاهش آسیب های ناشی از نور خورشید بسیار کمک می کند.همچنین این ویتامین دارای اثر ضد آکنه است و برای درمان بیماری های پوستی نیز تجوز می شود.

پپتاید ها ضمن کاهش خطوط ریز و چین و چروک،از پوست در برابر آسیب های پرتوهای UV محافظت می کنند.علاوه بر این این ترکیبات به بهبود زخم ها و آسیب های پوستی و درمان آکنه بسیار کمک می کنند.استفاده از رتیونل می تواند یک ترکیب بی نظیر و جهت جوانسازی پوست به شما برود. همچنین سدیم pca نیز به عنوان یک آبرسان قوی مطرح بوده است که در این سرما مورد استفاده قرار گرفته است.

سدیم PCA چسب داخل سلولی را که سلول ها را در کنار هم نگه می دارد،بازسازی می کند. این کار از از دست رفتن رطوبت جلوگیری می کند و از رشد باکتری ها و مواد حساسیت زا بر روی پوست جلوگیری می کنداین ماده احتمال ایجاد جوش، مسدود شدن منافذ و سایر مشکلات پوستی را کاهش می دهد.این ترکیبات تشکیل دهنده در کنار فرمولاسیون تخصصی با بافت بسیار سبک می توانند قوی ترین ترکیب جهت لیفتینگ پوست صورت شما به شمار بروند.کرم ضد چروک گاتیو محصول تکمیلی برای استفاده در کنار این سرم است.

خرید و قیمت سرم گاتیو لیفتینگ صورت

قیمت کرم گاتیو ایتالیایی اصل  بدلیل کیفیت بالا در رنج قیمتمی بسیار مناسب قرار دارد.اما سایت دکتربیز کلیه محصولات برند گاتیو را با بهترین قیمت و ضمانت اصالت کالا به فروش می رساند. جهت اطمینان از اصالت نماد اعتماد می توانید روی آن کلیک کرده و کلیه سوابق کسب و کار را مشاهده کنید. قیمت سرم لیفت gatieau سفت کننده و لیفتینگ با بالاترین تخفیف و ضمانت تاریخ تولید بروز و همچنین اصالت 100 درصدی کالا ارایه می شود.

بهترین و تخصصی ترین کرم لیفت صورت خارجی در ایران کدام است؟

سرم ها ابرقهرمانان دنیای محصولات مراقبت از پوست هستند که نسبت به مرطوب کننده ها یا کرم های صورت با فیلرهای کمتر و مواد فعال تری ساخته می شوند. یک سرم خوب حداکثر مزایای مبارزه با چین و چروک را در 30 سالگی، 40 سالگی، 50 سالگی، 60 سالگی و بعد از آن را ارایه می دهد.

با فرمول های سبک ژل مانند یا مایع که برای هدف قرار دادن انواع پوست از جمله خشک، مختلط و چرب مفید است. سرم ها افزودنی عالی برای هر روتین مراقبت از پوست هستند، به خصوص اگر به دنبال یک محصول ضد پیری هستید که باعث کاهش پوست شود. چین و چروک، خطوط ریز، هایپرپیگمانتاسیون، لکه های تیره و افتادگی پیشنهاد ما به شما کرم گاتیو سفت کننده می باشد . کرم گاتیو سفت کننده با ترکیبات خالص و طبیعی که دارد مانع از پیری زودرس پوست می شود و از افتادگی پوست جلوگیری می کند و به شما ظاهری جذاب و زیبا را هدیه می دهد

کلاژن چیست ؟

کلاژن پروتیینی است که به عنوان یکی از بلوک های ساختمانی اصلی برای استخوان ها، پوست، مو، ماهیچه ها، تاندون ها و رباط ها عمل می کند. دکتر اوهارا آیواز، متخصص پوست، می گوید: «کلاژن چیزی است که از افتادگی پوست ما جلوگیری می کند و به ما ظاهری چاق و جوان می دهد.» کلاژن از سه آمینو اسید گلیسین، پرولین و هیدروکسی پرولین تشکیل شده است. چه غذاهایی کلاژن بالایی دارند؟ غذاهای غنی از پروتیین، مانند گوشت، تخم مرغ، ماهی و غذاهای دریایی، لوبیا و لبنیات همگی بدن شما را با طیف وسیعی از اسیدهای آمینه مورد نیاز برای ساخت کلاژن تامین می کنند

نقش کلاژن در بدن چه می باشد ؟

برخی از مطالعات نشان می دهند که مصرف مکمل های کلاژن برای چندین ماه می تواند خاصیت ارتجاعی پوست (به عنوان مثال، چین و چروک و زبری) و همچنین علایم پیری را بهبود بخشد. برخی دیگر نشان داده اند که مصرف کلاژن می تواند تراکم استخوان های ضعیف شده با افزایش سن را افزایش دهد و درد مفاصل، کمر و زانو را بهبود بخشد.

بهترین کرم کلاژن ساز صورت را بشناسید

یکی از مهم ترین ترکیبات برای جلوگیری از پیری پوست کلاژن ها هستند، از آنجایی که این ماده نقش مهمی در زیبایی آن دارد ، آن را به صورت ترکیب با کرم ها تولید می کنند تا بتوانیم به راحتی از آن بر روی پوست خود استفاده کنیم . یکی از بهترین کرم های کلاژن ساز موجود در بازار ایران سرم لیفت گاتیو می باشد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "معجزه عجیب سرم لیفتینگ گاتیو " هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, پزشکی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "معجزه عجیب سرم لیفتینگ گاتیو "، کلیک کنید.