مصدومیت ۶ نفر در تصادف دو دستگاه خودرو در جاده ایوانکی – گرمسار

مصدومیت ۶ نفر در تصادف دو دستگاه خودرو در جاده ایوانکی - گرمسار

اسمارت تیم/سمنان مدیرعامل هلال‌احمر سمنان از تصادف دو دستگاه خودروی پژو و آزرا در جاده ایوانکی به گرمسار با ۶ مصدوم خبر داد.

“حسین درخشان” ۱۷ مرداد با اعلام این خبر اظهار کرد: ساعت ۲۱:۰۸ چهارشنبه، ۱۷ مرداد گزارشی مبنی‌بر تصادف دو دستگاه خودروی پژو و آزرا در کیلومتر ۲۱ جاده ایوانکی به گرمسار به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان اعلام شد.

وی ادامه داد: به محض دریافت گزارش، بلافاصله نجاتگران پایگاه امداد و نجات ایوانکی هلال‌احمر شهرستان گرمسار به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل هلال احمر استان سمنان تصریح کرد: این حادثه ۶ مصدوم داشت که مصدومان بعد از انجام اقدامات اولیه و پیش‌بیمارستانی توسط نجاتگران هلال‌احمر، با همکاری عوامل اورژانس ۱۱۵ به مرکز درمانی منتقل شدند.
پایان خبر اسمارت تیم

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مصدومیت ۶ نفر در تصادف دو دستگاه خودرو در جاده ایوانکی – گرمسار" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مصدومیت ۶ نفر در تصادف دو دستگاه خودرو در جاده ایوانکی – گرمسار"، کلیک کنید.