مسیر خلق ثروت از تولید علمی و پژوهشی با اهداف کاربردی در جامعه مهیا شود

مسیر خلق ثروت از تولید علمی و پژوهشی با اهداف کاربردی در جامعه مهیا شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس، ملارد و صفادشت تأکید کرد: با ایجاد فرهنگ خلّاقانه و فعالیت‌های تحقیقاتی می‌توان مسیر خلق ثروت از تولید پژوهشی را مهیا و این تولیدات علمی و پژوهشی را در جامعه کاربردی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری اسمارت تیم، جلسه شوراهای پژوهشی و آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس با حضور لیلا زارع مدیرکل پژوهش، آموزش و تحصیلات تکمیلی استان تهران، حامد افشاری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس، ملارد و صفادشت، امید مرادی معاون پژوهشی و جمعی از مدیران واحد‌های غرب استان تهران در سالن شورا واحد شهرقدس برگزار شد.

در این نشست پژوهشی گزارش کاملی از فضا‌های آموزشی، پژوهشی و زیرساخت‌های موجود در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس ارائه شد.

حامد افشاری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس، ملارد و صفادشت در حاشیه این نشست در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری اسمارت تیم اظهار کرد: در عرصه دانشگاهی با تولید علم از مسیر دانش و آگاهی، تولید محصولات دانش‌بنیان، تولید فکر واندیشه، ارائه استاندار‌های علمی، ایجاد فرهنگ خلّاقانه و فعالیت‌های تحقیقاتی می‌توان مسیر خلق ثروت از تولید پژوهشی را مهیا و این تولیدات علمی و پژوهشی را در جامعه کاربردی کرد.

در این جلسه اعضای شورا‌های پژوهش، شورای انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس، شورای باشگاه پژوهشگران و شورا‌های آموزشی به بیان مسائل خود پرداختند.

در ادامه این نشست امکانات و نیازمندی‌های دانشکده سلامت با حضور و بازدید مدیرکل پژوهش، آموزش و تحصیلات تکمیلی استان تهران انجام شد و پیش بینی لازم برای تأمین امکانات دانشکده سلامت مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرکل پژوهش، آموزش و تحصیلات تکمیلی استان تهران هم در حاشیه این نشست در گفت‌و گو با خبرنگار اسمارت تیم درباره امکانات موجود دانشکده پزشکی و استفاده بهینه از این امکانات مطالبی را بیان کرد.

زارع ضمن بررسی امکانات دانشکده سلامت مطالبی را درباره نکات پژوهشی و تأمین نیازمندی‌های آموزشی و راهکار‌های تأمین این نیازمندی‌ها بیان کرد.

وی، راهکار‌های ارزشمندی در زمینه تحقیقات پژوهشی و کاربردی کردن این نوع تحقیقات از مسیر دانش ارائه کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مسیر خلق ثروت از تولید علمی و پژوهشی با اهداف کاربردی در جامعه مهیا شود" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مسیر خلق ثروت از تولید علمی و پژوهشی با اهداف کاربردی در جامعه مهیا شود"، کلیک کنید.