مسعود دلخواه : تجلیل یگ گروه تئاتری برایم شیرین و ارزشمندتر است

مسعود دلخواه : تجلیل یگ گروه تئاتری برایم شیرین و ارزشمندتر است

به گزارش خبرگزاری اسمارت تیم، مسعود دلخواه در پایان این نمایش با تجلیل و تشویق از سوی گروه نمایشی لوبوتومی و مخاطبان آن رو به رو شد.
دلخواه در پایان این نمایش که در سالن دو شهرزاد برگزار می‌شود، گفت: معمولا تجلیل ها و تقدیرها یا از سوی دانشگاه یا خانه تئاتر صورت می‌گیرد ولی تجلیل از سوی یک گروه نمایشی برایم ارزشمندتر و شیرین‌تر است.
وی ادامه داد: سه دهه از عمرم را صرف آموزش به جوانان کشورم کردم و در این مسیر دشواری‌هایی بوده که به جان خریدم و امیدوارم نسل جوان تئاتر کشور به سمت موفقیت و رشد پیش رود.
  سهاب محبعلی نیز گفت: کمترین کاری که می‌توانیم برای دکتر دلخواه و بزرگان تئاتر انجام دهیم دعوت به تماشای آثار و تشکر و قدردانی برای زحماتی است که در دهه‌های قبل برای این هنر کشیدند و امروز اگر تئاتر ایران هنوز زنده است و نفس می‌کشد نتیجه این تلاش‌ها و زحمات است.
به گفته وی هر هفته از یک چهره قدیمی در حوهز آموزش تئاتر و فرهنگ در این نمایش تقدیر و تشکر می‌شود.
نمایش لوبوتومی نوشته و کارگردانی سهاب محبعلی است که از ساعت ۲۰:۳۰ در پردیس تئاتر شهرزاد به روی صحنه می‌رود.

۵۷۵۷

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مسعود دلخواه : تجلیل یگ گروه تئاتری برایم شیرین و ارزشمندتر است" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مسعود دلخواه : تجلیل یگ گروه تئاتری برایم شیرین و ارزشمندتر است"، کلیک کنید.