مسئولان لیگ این هفته از ورزشگاه یزد بازدید می‎‌کنند

مسئولان لیگ این هفته از ورزشگاه یزد بازدید می‎‌کنند

اسمارت تیم/یزد رئیس هیات فوتبال استان یزد با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای رفع موانع میزبانی ورزشگاه شهید نصیری در رقابت‌های لیگ برتر، ابراز امیدواری کرد که در هفته جاری خبرهای خوشی را در این باره به مردم ورزش دوست یزد بدهیم.

«امیر فرشاد تفکری» عصر امروز شنبه، ۲۰ مرداد در جمع خبرنگاران با بیان این که لیگ برتر فوتبال کشورمان با حضور تیم‌های قدرتمند و با صرف هزینه‌های نجومی برگزار می‎‌شود، گفت: قطعاً کار سختی پیش روی چادرملوی اردکان نماینده فوتبال استان در این بازی‌ها قرار دارد ولی قطعاً مدیران این تیم و مسئولان استان تلاش خواهند کرد که نماینده استان در این رقابت‌ها موفق عمل کند.

وی میزبانی یزد از رقابتهای لیگ برتر را یک فرصت مغتنم برای استان خواند و در ادامه ضمن تبریک روز خبرنگار، ابراز امیدواری کرد در سال جدید که مقارن با این میزبانی شده است، همکاری و تعامل بیشتری را با خبرنگاران ورزشی و رسانه‌ها شاهد باشیم.

تفکری از زحمات خبرنگاران برای ورزش استان به ویژه فوتبال استان قدردانی کرد و گفت: فعالیت در حوزه فوتبال نیازمند کار گروهی است و خوشبختانه شاهد حضور خوب بخش خصوصی در این رشته ورزشی جهت پیشرفت و رشد آن هستیم که جای قدردانی دارد.

رئیس هیات فوتبال استان با بیان این که در روزهای آتی شاهد رفع بسیاری از موانع میزبانی یزد از این مسابقات هستیم، گفت: در هفته جاری مسئولان لیگ از ورزشگاه یزد بازدید خواهند داشت و امیدواریم با اتحاد و همدلی بیشتر در همین هفته خبرهای خوشی را در خصوص این میزبانی به یزدی‌ها بدهیم.

در این نشست که با حضور «محمود میرجلیلی» دبیر کل فوتبال استان برگزار شد، خبرنگاران ورزشی استان با مسئولان هیات فوتبال در موارد مختلف از جمله میزبانی شابسته از رقابت‌های لیگ برتر بحث و تبادل نظر کردند.

در حاشیه این مراسم، خبرنگاران از اقدامات و روند پیشرفت فعالیت‌های صورت گرفته در ورزشگاه شهید نصیری یزد برای میزبانی از رقابت‌های لیگ برتر بازدید کردند.

همچنین تجلیل از «محمدرضا گلیمی» عکاس پیشکسوت ورزش استان یزد از دیگر برنامه‌های نشست بود.

پایان خبر اسمارت تیم

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مسئولان لیگ این هفته از ورزشگاه یزد بازدید می‎‌کنند" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مسئولان لیگ این هفته از ورزشگاه یزد بازدید می‎‌کنند"، کلیک کنید.