مدیر استان آذربایجان‌غربی: جزئیات تسویه مطالبات بیمه دی با مراکز درمانی و بیمارستان‌ها

مدیر استان آذربایجان‌غربی: جزئیات تسویه مطالبات بیمه دی با مراکز درمانی و بیمارستان‌ها

به گزارش خبرگزاری اسمارت تیم از آذربایجان‌غربی، سعید ابراهیمی بسطامی مدیر استان آذربایجان‌غربی گفت : در راستای کسب رضایتمندی مؤسسات طرف قرارداد و حسب دستور مدیرعامل شرکت بیمه دی و با توجه به بودجه تخصیص یافته ، کلیه مطالبات تائید شده مراکز درمانی طرف قرارداد این شرکت بیمه‌ای تا ابتدای اردیبهشت‌ماه سال جاری، مطالبات دندانپزشکان و درمانگاه‌های دندانپزشکی، پزشکان پایش و مراکز ارائه دهنده خدمات بالینی در منزل تا ابتدای خردادماه و مطالبات بیمارستان‌های دولتی تا ابتدای تیرماه سال جاری تسویه و به حساب ذینفعان کارسازی شد.
وی افزود: امید است که با تعامل بیش از پیش بیمه دی استان آذربایجان‌غربی و مراکز و مؤسسات درمانی و با توجه به حمایت‌های این شرکت  از این مراکز شاهد خدمت رسانی و ارائه خدمات درمانی مطلوب به تمامی  بیمه شدگان این شرکت ،  علی‌الخصوص خانواده معزز شهدا و ایثارگران باشیم.

انعقاد قرارداد درمان کارکنان شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی با بیمه دی

قرارداد درمان کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان‌غربی دوره ۱۴۰۴-۱۴۰۳ در حضور اشرفی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی و سعید ابراهیمی مدیر بیمه دی در استان آذربایجان‌غربی با شرکت بیمه دی منعقد شد.
در این جلسه که مدیر بیمه دی استان آذربایجان‌غربی، قائم مقام، معاون منابع انسانی و رئیس اداره رفاه و بیمه و درمان شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی نیز حضور داشتند، قرارداد درمان کارکنان شرکت آب و فاضلاب برای دوره ۱۴۰۴ – ۱۴۰۳ مبادله شد. شایان ذکر است برای انعقاد قرارداد درمان دوره ۱۴۰۴-۱۴۰۳ کارکنان شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی، پس از ارزیابی بیمه گران مجری معرفی شده از سوی وزارت نیرو ، بیمه دی توانست با بیشترین امتیاز در بین بیمه گران حائز شرایط انعقاد قرارداد با شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی گردید.

در ادامه این جلسه و در مراسم مبادله قرارداد، طرفین ابراز امیدواری کردند، قرارداد جدید با تعامل فی مابین منشا خیر و برکت برای کارکنان شرکت آب و فاضلاب و ابواب جمعی بیمه دی گردد.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مدیر استان آذربایجان‌غربی: جزئیات تسویه مطالبات بیمه دی با مراکز درمانی و بیمارستان‌ها" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مدیر استان آذربایجان‌غربی: جزئیات تسویه مطالبات بیمه دی با مراکز درمانی و بیمارستان‌ها"، کلیک کنید.