مجموعه برق دانشگاه آزاد اشکذر در کشور کم نظیر است

طهرانچی:

مجموعه برق دانشگاه آزاد اشکذر در کشور کم نظیر است

رییس دانشگاه آزاد اسلامی، مجموعه برق واحد اشکذر را کم نظیر و قابل تحسین دانست و توصیه کرد: باید مجموعه تاسیسات با همین نگاه اجرا و یک مولفه واقعی برای انجام فعالیت های تاسیساتی برای دانشجویان رشته مهندسی ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری اسمارت تیم، دکتر محمدمهدی طهرانچی، رییس دانشگاه آزاد اسلامی که برای بازدید از طرح های درآمدزایی غیرشهریه ای دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر به شهرستان اشکذر سفر کرده بود، از مجموعه آزمایشگاه ها و کارگاه های گروه مهندسی برق واحد اشکذر بازدید کرد.

مجموعه برق دانشگاه آزاد اشکذر در کشور کم نظیر است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری اسمارت تیم، دکتر محمدمهدی طهرانچی با حضور در آزمایشگاه ها و کارگاه های گروه مهندسی برق با دانشجویان به صحبت پرداخت و مجموعه برق واحد اشکذر را کم نظیر و قابل تحسین دانست و توصیه کرد در کنار این مجموعه، مجموعه تاسیسات با همین نگاه اجرا و یک مولفه واقعی برای انجام فعالیت های تاسیساتی برای دانشجویان رشته مهندسی تاسیسات ایجاد شود.

مجموعه برق دانشگاه آزاد اشکذر در کشور کم نظیر است

رییس دانشگاه آزاد اسلامی، خواستار طراحی، کنترل و مدیریت مصرف انرژی به خصوص مصرف آب استخر پرورش ماهی (از طرح های درآمدزایی غیرشهریه ای واحد اشکذر) شد و تاکید کرد: دانشجویان باید اتوماسیون را در واقعیت ببینند و توسط خودشان پایش شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مجموعه برق دانشگاه آزاد اشکذر در کشور کم نظیر است" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مجموعه برق دانشگاه آزاد اشکذر در کشور کم نظیر است"، کلیک کنید.