متلاشی شدنِ شبکه شیطان پرستی در غرب تهران

مرکز اطلاع رسانی فراجا از شناسایی و دستگیری گسترده اعضای شبکه شیطان پرستی در شهرستان شهریار خبر داد.

به گزارش اسمارت تیم و بنابر اعلام خبرگزاری پلیس؛ مرکز اطلاع رسانی پلیس در اطلاعیه ای از شناسایی و متلاشی شدن و دستگیری گسترده اعضای سرشبکه شیطان پرستی در شهرستان شهریار با هدف اشاعه فرهنگ شیطان پرستی و بی بندوباری و برهنگی خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است:« اعضای این شبکه که دارای چندین عضو سازمان یافته از اتباع خارجیِ اروپایی و ایرانی بودند طی عملیاتی فنی و تخصصی توسط سازمان اطلاعات فراجا  شناسایی و شب گذشته دستگیر شدند.

دراین عملیات 146 نفر مرد و 115 نفر زن با وضعیت نامطلوب و مستهجن با آرم، علایم و نمادهای خاص شیطان پرستی بر روی البسه، سَر، صورت و مویِ سر؛ با الصاق نماد بر روی گوش و بینی  بهمراه سه نفر تبعه اروپایی دستگیر شدند.

همچنین نمادهای شیطان پرستی، مشروبات الکی و مواد روان گردان به همراه 73دستگاه خودرو کشف و ضبط و به مراجع قضایی برای سیر اقدامات قانونی تحویل داده شد.»

متلاشی شدنِ شبکه شیطان پرستی در غرب تهران
عکس دریافتی از خبرگزاری پلیس
متلاشی شدنِ شبکه شیطان پرستی در غرب تهران
عکس دریافتی از خبرگزاری پلیس

پایان خبر اسمارت تیم

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "متلاشی شدنِ شبکه شیطان پرستی در غرب تهران" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "متلاشی شدنِ شبکه شیطان پرستی در غرب تهران"، کلیک کنید.