لزوم آماده باش تمامی دستگاه ها برای استقبال از مسافران و زایرین در استان

لزوم آماده باش تمامی دستگاه ها برای استقبال از مسافران و زایرین در استان

به گزارش خبرگزاری اسمارت تیم استان سمنان، سید محمدرضا هاشمی در ششمین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر به مسافران و زایران استان سمنان که روز سه شنبه 22 بهمن 1402 برگزار شد، گفت: با توجه به آغاز مسافرت ها تمامی دستگاه های اجرایی، خدماتی، امدادی و انتظامی برای استقبال از مسافران و ارایه خدمات مطلوب به زایران، در استان سمنان از آمادگی کامل برخوردار باشند.

استاندار سمنان افزایش مدت ماندگاری مسافران در استان و کاهش تصادفات جاده را دو وظیفه مهم این ستاد دانست و افزود: دستگاه های مربوطه از تمامی توان خود برای کاهش تصادفات در استان سمنان استفاده کنند تا چالشی برای مسافران در استان به وجود نیاید و همیشه خاطره ای خوش از این استان در ذهنشان نقش ببندد.

سید محمدرضا هاشمی گفت: دهیاری های در مسیر همانند سال گذشته با حضور ماشین های چراغ گردان در کنار محورهای مواصلاتی در کاهش تصادفات جاده ای ایفای نقش کنند.

او افزود: بابیان اینکه باید بازرسی ها برای آماده بودن مجتمع های رفاهی، سرویس های بهداشتی بین راهی، پارک ها و… انجام شده باشد، گفت: نیاز است تا همواره نظارت و بازرسی از مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی، سرویس های بهداشتی در مسیر مسافران و زایران، پارک ها و تمام اماکنی که مسافرین می توانند اسکان کنند افزایش یابد تا به نحو احسنت از زایران امام رضا (ع) در استان سمنان مهمان نوازی شود.

استاندار سمنان افزود: در راستای ایجاد شورونشاط اجتماعی باید دستگاه های متولی فرهنگی با محوریت فرمانداری ها برنامه های فرهنگی و شاد را در طی ایام نوروز و ماه رمضان با رعایت شیونات ماه رمضان در نوروزگاه های استان سمنان اجرا نمایند.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "لزوم آماده باش تمامی دستگاه ها برای استقبال از مسافران و زایرین در استان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "لزوم آماده باش تمامی دستگاه ها برای استقبال از مسافران و زایرین در استان"، کلیک کنید.