قیمت طلا باز هم ترمز برید/ قیمت جدید طلا 6 فروردین 1403

قیمت طلا باز هم ترمز برید/ قیمت جدید طلا 6 فروردین 1403

به گزارش خبرگزاری اسمارت تیم، اونس طلا در بازار جهانی 0.1 درصد گران شد و به این شکل 2 هزار و 168 دلار قیمت پیدا کرد.

بررسی ها نشان می دهد که طلا در طول یک هفته گذشته 10 دلار و در طول یک ماه گذشته 134 دلار گران شده است.

براساس گزارش رویترز، قیمت طلا در شرایطی در روز دوشنبه افزایش یافته که احتمال آغاز روند کاهش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا در ماه ژوین بالا رفته و پایین آمدن ارزش دلار هم تقاضا برای طلا را افزایش داده است.

تحلیلگران عقیده دارند فضا برای بازار فلزات گرانبها هنوز هم سالم است. قیمت طلا در روز پنجشنبه به دنبال اظهارات سیاستگذاران فدرال رزرو مبنی بر کاهش 75 درصدی نرخ بهره تا پایان 2024 علی رغم نرخ بالای تورم، به بالاترین رقم رسید.

ایین آمدن نرخ بهره هزینه نگهداری طلا به عنوان یک سرمایه غیر سودده را کاهش داده و تمایل برای خرید آن را بالا می برد.

تاجران حالا 74 درصد احتمال می دهند فدرال رزرو کاهش نرخ بهره را از ماه ژوین آغاز کند.

سرمایه گذاران منتظر انتشار اطلاعات مربوط به شاخص هزینه کرد مصرف شخصی هستند که قرار است در روز جمعه منتشر شود و تصمیم مقامات فدرال رزرو را در مورد نرخ بهره تغییر دهد.

223225

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "قیمت طلا باز هم ترمز برید/ قیمت جدید طلا 6 فروردین 1403" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "قیمت طلا باز هم ترمز برید/ قیمت جدید طلا 6 فروردین 1403"، کلیک کنید.