فاز نخست پارک جنگلی شهید نوبخت بهره برداری می شود

فاز نخست پارک جنگلی شهید نوبخت بهره برداری می شود

به گزارش اسمارت تیم از مازندران، محمدحسین قبادی در دیدار با منصوری معاون اجرایی رییس جمهور، گزارشی از آخرین وضعیت پارک جنگلی 1090 هکتاری شهید نوبخت در مرکز استان ارایه کرد و افزود: فاز نخست این پارک در سفر ریاست جمهور به مازندران به بهره برداری می رسد.

وی افزود: در این نشست گزارش کاملی از آخرین وضعیت نیروگاه زباله سوز در مرکز استان با هدف تامین اعتبار مورد نیاز جهت اتمام این پروژه زیست محیطی در ساری ارایه شد. تامین اعتبار برای پروژه های هدایت آب های سطحی وتقاطع غیر هم سطح نیز از دیگر موارد مطروحه در این دیدار بوده است.

شهردار ساری به همراه محمدعلی نوبخت فرماندار مرکز استان ، علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی و جابر ملکی سرپرست معاونت شهرسازی شهرداری ساری با محسن منصوری معاون اجرایی رییس جمهور دیدار و مصوبات سفر ریاست جمهور به مرکز استان مورد پیگیری قرار گرفت.

شهر ساری مرکز مازندران قریب به 500 هزار نفر جمعیت دارد.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فاز نخست پارک جنگلی شهید نوبخت بهره برداری می شود" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فاز نخست پارک جنگلی شهید نوبخت بهره برداری می شود"، کلیک کنید.