غریب آبادی: کاندیداهای ریاست جمهوری موضع شان درباره جنایات آمریکا را بیان کنند

غریب آبادی: کاندیداهای ریاست جمهوری موضع شان درباره جنایات آمریکا را بیان کنند

معاون امور بین الملل قوه قضاییه تاکید کرد که جریان ها و کاندیداهای ریاست جمهوری موضع خود را درباره جنایات آمریکا و حقوق بشر آمریکایی در موضوعات مختلف بیان کنند.

به گزارش اسمارت تیم، کاظم غریب آبادی، معاون امور بین الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر روز سه شنبه در نشست ستاد مرکزی هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی گفت: بخشی از هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی مصادف با انتخابات ریاست جمهوری و تحولات مرتبط به آن است. در مورد هفته بازخوانی معتقدم که باید از سوی کاندیداها و جریان های سیاسی و رسانه ها منعکس شود و این هفته نباید تحت الشعاع مباحث انتخابات قرار گیرد. این هفته اثر منفی بر انتخابات ندارد و اتفاقا مهم است که در این فرصت جریان ها و کاندیداها موضع خود را درباره جنایات آمریکا در موضوعات مختلف بیان کنند.

این خبر تکمیل می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "غریب آبادی: کاندیداهای ریاست جمهوری موضع شان درباره جنایات آمریکا را بیان کنند" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "غریب آبادی: کاندیداهای ریاست جمهوری موضع شان درباره جنایات آمریکا را بیان کنند"، کلیک کنید.