عملیات های القسام علیه اشغالگران صهیونیست

عملیات های القسام علیه اشغالگران صهیونیست

شاخه نظامی حماس اعلام کرد یک تانک مرکاوا 4 اسراییلی را در بیت لاهیا در شمال نوار غزه با بمب شواظ هدف قرار داده است.

به گزارش اسمارت تیم، گردان های القسام امروز همچنین تانکی دیگر را در اطراف مسجد دارالسلام در جنوب رفح با راکت ضد زره یاسین 105 هدف قرار داد.

یک تانک مرکاوای دیگر نیز در اطراف مسجد شیخ زاید در شمال نوار غزه هدف راکت ضد زره یاسین 105 قسام قرار گرفت.

مجاهدان القسام گروهی از نظامیان ارتش رژیم اشغالگر را در داخل خانه ای در مرکز جبالیا در شمال نوار غزه با راکت ضد استحکامات TBG هدف قرار دادند که طی آن همه نیروها کشته و زخمی شدند.

القسام روز پنجشنبه یک نفربر اسراییلی را هم در تقاطع العبد جبر در اردوگاه یبنا در رفح با راکت ضد زره یاسین 105 هدف قرار داد.

مجاهدان القسام در عملیاتی دیگر یک بمب هدایت شونده را در میان گروهی از نظامیان اسراییلی روی یک دستگاه تانک در بیت لاهیا در شمال نوار غزه منفجر کردند که طی آن این نیروها کشته و زخمی شدند.

القسام همچنین اعلام کرد سه تانک مرکاوای اسراییلی را در اردوگاه یبنا در شهر رفح با راکت ضد زره یاسین 105 هدف قرار داده است.

پایان خبر اسمارت تیم

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عملیات های القسام علیه اشغالگران صهیونیست" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عملیات های القسام علیه اشغالگران صهیونیست"، کلیک کنید.