شهید رییسی ابراهیم وار به عهدهای خود وفا کرد

شهید رییسی ابراهیم وار به عهدهای خود وفا کرد

به گزارش اسمارت تیم لرستان ، ابوطالب شفقت با اشاره این که گسترش پیوند با امت اسلامی و مقابله با استعمار به عنوان برنامه ی اساسی انقلاب اسلامی، گفت: شهید آیت الله رییسی علاوه بر گسترش و برقراری پیوند با کشورهای اسلامی، مقتدرانه در مقابل دشمنان ایستادگی کرد.

وی در مراسم سوگواری شهادت رییس جمهور و همراهانش بر اثر سانحه سقوط بالگرد در مصلای الغدیر خرم آباد ، اظهار کرد: شهید رییسی، رییس جمهوری بود که در جهان اسلام درخشید و ابراهیم وار آمد و به عهد های خود وفا کرد.

وی افزود: ایشان تعهد داد به مردم خدمت کند و همه این موضوع را در رابطه اش با مردم دیدیم.

استاندار لرستان تصریح کرد: شهید رییسی ساماندهی دولت اسلامی را سازماندهی کرده و حرکت اولیه را شروع کرد.

شفقت در مورد دیگر اقدامات رییس جمهور فقید، عنوان کرد: ایشان در مسیر ایجاد امت اسلامی واحد حرکت جدی را انجام داد.

وی ایستادگی مقابل دشمنان و در راس آنها آمریکا و رژیم صهیونیستی را یکی از آرمان های والای انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: مطابق وعده ی الهی و وعده ی مقام عظمای ولایت(مدظله العالی) رژیم منحوس صهیونیستی توسط همین امت اسلامی از بین خواهد رفت.

مراسم سوگواری شهادت آیت الله رییسی و همراهانش بر اثر سانحه سقوط بالگرد حامل ایشان با حضور نماینده ولی فقیه در استان، مسیولین ارشد نظامی، انتظامی و اجرایی و جمع انبوه مردم عزادار مرکز استان در مصلای الغدیر خرم آباد برگزار شد.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شهید رییسی ابراهیم وار به عهدهای خود وفا کرد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شهید رییسی ابراهیم وار به عهدهای خود وفا کرد"، کلیک کنید.