شانزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان در قزوین آغاز به کار کرد

به گزارش خبرگزاری اسمارت تیم از قزوین؛ شانزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان از روز سه شنبه ۲۰شهریور با حضور مهدی رجحانی معاون عمرانی استانداری، اسماعیلی مدیرکل دفتر فنی استانداری، خورگامی مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان، مجید برزگر معاون بازرگانی سازمان صمت، شعبانیان رئیس سازمان نظام ‌مهندسی ساختمان، حاجی خانی مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان، در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان قزوین گشایش یافت.

در این نمایشگاه ۴۵ واحد تولیدی از استان‌های تهران، زنجان، البرز، مرکزی، آذربایجان شرقی، قزوین حضور دارند و شرکت‌های حاضر در این رویداد، جدیدترین محصولات، فناوری‌ها و خدمات خود در حوزه ساخت‌وساز را به نمایش گذاشته اند.

احمد خورگامی، مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی استان قزوین در حاشیه این نمایشگاه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: این نمایشگاه یکی از مهم‌ترین رویدادهای سالانه در حوزه صنعت ساختمان است و هدف از برگزاری آن، ارتقای سطح همکاری‌های تجاری و فنی در صنعت ساختمان، تبادل اطلاعات بین متخصصان و فعالان این حوزه و معرفی نوآوری‌ها و تکنولوژی‌های نوین مرتبط با ساخت‌وساز می باشد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی استان قزوین اضافه کرد: رویداد امسال تمرکز ویژه‌ای بر ارائه تکنولوژی‌های نوین ساخت‌وساز و مصالح ساختمانی مدرن دارد که می‌تواند تأثیر مستقیمی بر روند ساخت‌وساز و پروژه‌های عمرانی در سطح استان داشته باشد.

خورگامی در پایان تصریح کرد: برگزاری این رویداد می‌تواند به عنوان محرکی برای رونق صنعت ساختمان و توسعه زیرساخت‌های مدرن در کشور عمل کند و شرایطی را برای انبوه‌سازان و مهندسین استان فراهم می‌کند تا به‌صورت تخصصی از نمایشگاه بازدید کرده و با جدیدترین دستاوردهای این حوزه آشنا شوند.

مهدی رجحانی، معاون عمرانی استاندار هم در حاشیه این نمایشگاه گفت: یکی از حوزه های بزرگ اقتصاد در کشور بخش ساختمان است و فعال شدن این بخش می تواند سایر بخش های صنعت را به تحرک در آورده و به رونق بازار ساختمان، معرفی تکنولوژی روز این صنعت و افزایش اشتغال و تولید کمک کند.

رجحانی گفت: نمایشگاه های تخصصی می تواند نقش موثری در کسب و کارهای فعالان بخش ساختمان ایفا کند و با ظرفیت های خوبی که در استان داریم اگر تولیدکنندگان بومی ما در نمایشگاه ها حضور یابند می توانند معرفی خوبی از محصولات خود داشته باشند و به خارج از استان عرضه کنند.

شانزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان در قزوین آغاز به کار کرد

شانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان از تاریخ ۲۰ لغایت ۲۳ شهریور ماه از ساعت ۱۶ الی ۲۲ در محل نمایشگاه بین‌المللی قزوین دایر است.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شانزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان در قزوین آغاز به کار کرد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شانزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان در قزوین آغاز به کار کرد"، کلیک کنید.