سازشهای قتل در آذربایجان‌غربی به ۲۶ فقره رسید

سازشهای قتل در آذربایجان‌غربی به ۲۶ فقره رسید

اسمارت تیم/آذربایجان غربی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: کل سازشهای قتل استان از ابتدای سال به ۲۶ فقره رسید.

ناصر عتباتی از سازش یک فقره پرونده قتل در استان خبر داد و بیان کرد: در یکی از این پرونده ها در سال ۱۴۰۳ فردی با هویت ا-ح در شهرستان میاندوآب مرتکب قتل عمدی شده بود که پرونده در روند تحقیقات قضایی قرار داشت که با تلاش رئیس دادگستری، دادستان و هسته های جهادی بخشایش این حوزه قضایی، اولیای دم از حق خود گذشته و به محکوم فرصت دوباره زندگی بخشیدند.

به گزارش اسمارت تیم به نقل از روابط عمومی دادگستری استان،وی با بیان اینکه با این سازش که در راستای پویش به حرمت خون پاک شهدای کربلا می بخشم صورت گرفت و تا اربعین حسینی ادامه دارد،گفت: سازش پرونده‌های قتل به عدد ۱۶ رسید و کل سازشهای قتل استان از ابتدای سال به ۲۶ فقره رسید.

پایان خبر اسمارت تیم

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سازشهای قتل در آذربایجان‌غربی به ۲۶ فقره رسید" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سازشهای قتل در آذربایجان‌غربی به ۲۶ فقره رسید"، کلیک کنید.