زایران اهل سنت کشورمان در منا استقرار یافتند

زایران اهل سنت کشورمان در منا استقرار یافتند

در پایان بخش نخست عملیات حمل و نقل ترددی 11 هزار و 500 زایر اهل سنت به منا منتقل شدند.

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری اسمارت تیم، بخش نخست عملیات حمل و نقل ترددی با انتقال 11 هزارو 500 زایر اهل سنت کشورمان در یوم الترویه به سرزمین منا پایان یافت.

این بخش از عملیات حمل و نقل ترددی از بعد از نماز صبح امروزجمعه (25 خرداد) با 81 دستگاه اتوبوس در سه مرحله انجام شد و قبل از اذان ظهربه پایان رسید.

عملیات انتقال زایران اهل سنت در یوم الترویه مطابق زمانبندی و دستورالعمل های تدوین شده و با همکاری مدیران مجموعه ها و کاروان های اهل سنت به صورت منظم انجام گرفت و تمامی زایران در آرامش و سلامت به منا منتقل شدند.

عملیات انتقال زایران اهل تشیع کاروان های کشورمان نیز از بعد ازظهر امروز با انتقال حجاج به سرزمین عرفات آغاز می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "زایران اهل سنت کشورمان در منا استقرار یافتند" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "زایران اهل سنت کشورمان در منا استقرار یافتند"، کلیک کنید.