رسیدگی به مشکلات ۲ واحد تولیدی گلستان در جلسه کارگروه تسهیل گلستان

رسیدگی به مشکلات ۲ واحد تولیدی گلستان در جلسه کارگروه تسهیل گلستان

به گزارش اسمارت تیم به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان ، درویش علی حسن زاده ، گفت : در راستای تحقق شعار رونق تولید با مشارکت مردم و اهداف و برنامه‌های دولت سیزدهم ، هشتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گلستان با هدف رفع مشکلات و موانع تولید ۲ واحد تولیدی استان گلستان با حضور مدیرکل دفتر سرمایه گذاری و اشتغال استانداری گلستان در محل سالن جلسات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان گلستان برگزار گردید .
وی افزود : در این جلسه مشکلات و موانع تولید ۲ واحد تولیدی شهناز بائی در زمینه پرورش ماهی و بوم گردی سید حسن حسینی بررسی و تصمیمات لازم جهت رفع موانع آنها اخذ گردید .
به گفته وی، مشکلات این واحدها در حوزه بانک تجارت و اداره کل منابع طبیعی و اداره کل آموزش و پرورش استان بود که با همکاری نمایندگان بانک و دستگاههای اجرایی مرتبط، موانع تولید آنها بررسی و تصمیمات لازم جهت رفع موانع تولید این واحدها اتخاذ شد .
حسن زاده اضافه کرد: با توجه به رویکرد دولت در خصوص رفع موانع تولید و برگزاری هفتگی جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به همین منظور، واحدهای تولیدی ای که مشکلات و موانعی برای تولید دارند می توانند با مراجعه به دستگاه اجرایی ای که از آن مجوز دریافت کرده اند ، درخواست خود را ثبت نمایند تا در اسرع وقت رسیدگی لازم به مشکلات آنها توسط دستگاههای ذیربط انجام شود .

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رسیدگی به مشکلات ۲ واحد تولیدی گلستان در جلسه کارگروه تسهیل گلستان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رسیدگی به مشکلات ۲ واحد تولیدی گلستان در جلسه کارگروه تسهیل گلستان"، کلیک کنید.