راهیان نور آستارا به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند

اسمارت تیم/گیلان کاروان راهیان نور مردم شهرستان مرزی آستارا از اقشار مختلف به منظور انتقال فرهنگ ایثار و شهادت، با بدرقه مسئولان به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شد.

سرهنگ بهزاد قنبری امروز ۹ مردادماه در آیین بدرقه کاروان راهیان نور شهرستان مرزی آستارا به مناطق عملیاتی غرب کشور، در محوطه سپاه ناحیه آستارا در گفت و گو با خبرنگار اسمارت تیم، اظهار کرد: ۶۰ نفر از اقشار مختلف مردم شهرستان مرزی آستارا شامل آقا و خانم و همچنین دانش آموز با دو دستگاه اتوبوس برای مدت چهار روز، از مناطق عملیاتی غرب کشور بازدید خواهند کرد و برای آنها مراسم های مختلف فرهنگی و شب های خاطره، روایت جنگ و همچنین بازدید یادمان های شهدای غرب کشور برگزار خواهد شد.

راهیان نور آستارا به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدندراهیان نور آستارا به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند

فرمانده سپاه ناحیه آستارا افزود: اردوی راهیان نور از اردوهای سیاحتی و زیارتی مهم است و همه ساله در راستای تجدید بیعت با آرمان های شهدا برگزار می شود.

سرهنگ قنبری گفت: همه ساله نوجوانان، جوانان و اقشار مختلف برای آشنایی با مناطق عملیاتی غرب کشور و قرار گرفتن در حال و هوای جبهه و جنگ از شهرستان مرزی آستارا در شمال غربی استان گیلان عازم این سفر مقدس و معنوی می شوند.

پایان خبر اسمارت تیم

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "راهیان نور آستارا به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "راهیان نور آستارا به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند"، کلیک کنید.