دو حادثه ترافیکی در خوزستان ۱۰ مصدوم بر جای گذاشت

دو حادثه ترافیکی در خوزستان ۱۰ مصدوم بر جای گذاشت

اسمارت تیم/خوزستان در دو حادثه واژگونی خودرو که یکی در محور هندیجان – ماهشهر و دیگری در اهواز رخ داد، ۱۰ نفر مصدوم شدند.

عارف شرهانی سخنگوی اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در گفت‌وگو با اسمارت تیم اظهار کرد: در پی واژگونی یک دستگاه خودروی تیبا ۲ که ساعت ۵:۵۶ امروز (۵ مردادماه) در کیلومتر ۱۸ محور هندیجان – ماهشهر رخ داد، پنج نفر مصدوم شدند.

وی افزود: مصدومان این حادثه که یک مرد ۳۲ ساله و چهار زن ۲۰، ۲۹، ۳۹ و ۷۰ ساله بودند توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان  شهید معرفی ماهشهر انتقال یافتند.

سخنگوی اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: هم چنین در حادثه واژگونی یک خودروی پژو ۴۰۵ که ساعت ۷:۲۵ امروز در منطقه سه راه خرمشهر روبه‌روی شهرک شهید میثمی اهواز رخ داد، پنج نفر مصدوم شدند.

شرهانی ادامه داد: مصدومان این حادثه دو پسر ۱۱ و ۱۴ ساله و سه مرد ۳۰، ۳۸ و ۴۵ ساله بودند که توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان‌های علامه کرمی و گلستان اهواز منتقل شدند.

پایان خبر اسمارت تیم

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دو حادثه ترافیکی در خوزستان ۱۰ مصدوم بر جای گذاشت" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دو حادثه ترافیکی در خوزستان ۱۰ مصدوم بر جای گذاشت"، کلیک کنید.