دستگیری متهمان درگیری در بیمارستان هفتم تیر شهر ری

دستگیری متهمان درگیری در بیمارستان هفتم تیر شهر ری

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ محمدقاسم طرهانی روز پنجشنبه گفت: درپی اعلام درگیری منجر به ضرب و جرح در بیمارستان هفت تیر شهرری ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: وقوع نزاع و درگیری با سلاح سرد بین تعدادی از اراذل و اوباش موجب ایجاد تنش و سلب آسایش بیماران و کادر درمانی در این مرکز درمانی و برهم زدن آسایش و امنیت شهروندان شد.

رئیس پلیس شهرستان ری اعلام داشت: بلافاصله تیمی از ماموران پلیس در سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی شهرستان ری اقدامات تخصصی خود را آغاز کردند و در نهایت مشخصات پنج متهم که عامل اصلی درگیری بودند شناسایی شدند.

وی خاطرنشان کرد: با هماهنگی مقام قضائی تیم‌های عملیات به محل اختفاء متهمان در جنوب تهران اعزام و در چندین عملیات جداگانه متهمان را دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان افزود: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس دانست و گفت: به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد که عده‌ای هنجار شکن با رفتار‌های قانون گریزانه خود، آسایش مردم و امنیت عمومی را خدشه دار کنند.

شهرری مرکز شهرستان ری در جنوب استان تهران و به نام قبله تهران شهرت دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دستگیری متهمان درگیری در بیمارستان هفتم تیر شهر ری" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دستگیری متهمان درگیری در بیمارستان هفتم تیر شهر ری"، کلیک کنید.