درگیری ها، نمایشگاه کشاورزی پاریس را به تعطیلی کشاند

برگزارکنندگان نمایشگاه کشاورزی پاریس امروز (شنبه) تصمیم گرفتند به دلیل درگیری هایی رخ داده و هرج و مرج صدها تظاهرکننده، بدون ارایه جدول زمانی، برگزاری شصتمین دوره این رویداد را به تعویق بیندازند.

به گزارش اسمارت تیم، امانویل ماکرون، رییس جمهور فرانسه شصتمین دوره نمایشگاه کشاورزی پاریس را امروز در فضایی پر تنش با کشاورزان افتتاح کرد.

به نقل از فرانس 24، رییس دولت فرانسه کمی بعد از ساعت 8 صبح برای دیدار با اتحادیه های این حرفه وارد سالن شد. در همان زمان، تظاهرکنندگان که به دنبال ماکرون می گشتند سوت زنان، در سمت ورودی اصلی با سرویس های امنیتی درگیر شدند.

امانویل ماکرون پس از یک جلسه تقریبا یک ساعته با رهبران اتحادیه های کشاورزی، درحالی که درگیری ها بین پلیس و کشاورزان ادامه داشت، یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار کرد.

ماکرون تاکید کرد: «این یک لحظه پرافتخار است، بنابراین این سالن باید به خوبی پیش برود. می خواستم در ابتدای صبح، برای اولین بار، مجموع اتحادیه های کشاورزی را گرد هم بیاورم تا به سوالات اساسی و بحران کشاورزی که در حال تجربه آن هستیم، رسیدگی کنیم.»

رییس جمهور فرانسه به کشاورزان گفت: «ما باید هم متواضع باشیم و هم شفاف، در چند ساعت نمی توان بحران کشاورزی را حل کرد. امروز این مسیله در طول برگزاری نمایشگاه حل وفصل نمی شود.»

برگزارکنندگان سالن کشاورزی پاریس بدون ارایه جدول زمانی جدید اعلام کردند افتتاحیه سالن به دلیل درگیری بین پلیس و کشاورزان معترض به تعویق می اندازند.

درگیری ها، نمایشگاه کشاورزی پاریس را به تعطیلی کشاند

روسای جمهور فرانسه معمولا ساعت ها یا کل روز را در سالن کشاورزی می گذرانند و حوادث غیرمعمول کم نیستند. نیکولا سارکوزی در سال 2008 به فردی که نخواست با او دست بدهد اهانت کرد. فرانسوا اولاند هم در سال 2016 از سوی شرکت کنندگان مورد توهین قرار گرفت و هو شد.

پایان خبر اسمارت تیم

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "درگیری ها، نمایشگاه کشاورزی پاریس را به تعطیلی کشاند" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "درگیری ها، نمایشگاه کشاورزی پاریس را به تعطیلی کشاند"، کلیک کنید.