دانشگاه مسئله محور و پرورشگر هدف سند تحول و تعالی دانشگاه است

دانشگاه مسئله محور و پرورشگر هدف سند تحول و تعالی دانشگاه است

مدیر ارزیابی، عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی گفت: هدف سند تحول و تعالی دانشگاه، رسیدن به دانشگاه مسئله محور، شاخص و پرورشگر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری اسمارت تیم، کریم پورمرجان مدیر ارزیابی، عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی در کارگاه تبیین سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر برگزار شد، اظهار کرد: هدف سند تحول و تعالی دانشگاه، رسیدن به دانشگاه مسئله محور، شاخص و پرورشگر است، همه ارکان یک سازمان به‌ویژه مدیران به بند‌های این سند واقف و عامل باشند و زمینه‌های ایجاد تحولی جهشی و جهادی بر اساس تکالیف ابلاغی را ایجاد کنند

وی افزود: سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی  یک برنامه دوسویه است که یک سمت آن نظام مدیریتی عالی دانشگاه بوده و در سمت دیگر کنشگران قرار دارند. مورد مدنظر مجموعه مدیریت دانشگاه این بوده که همه سیاست‌گذاری‌ها بر اساس شاخص‌ها و نزدیکی به اهداف نهایی و از پیش تعیین‌شده در سند باشد در حقیقت این اقدامات با خط‌کش و معیار سند مورد بررسی قرار گرفته و می‌گیرند.سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی با نگاهی دقیق به توانمندی‌های دانشگاه به دنبال نقش‌آفرینی دانشگاه در رفع چالش‌های جامعه است.

مدیر ارزیابی، عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی این‌گونه کارگاه‌ها را در همسو شدن اهداف سند بسیار مفید دانست و اضافه کرد: در این سند، چرخش‌های تحول‌آفرین برای تحقق اهداف کلان دانشگاه پیش‌بینی‌شده که عبارتند از تحول در نظام آموزش، تحول در نظام پژوهش و فناوری، تحول در نظام فرهنگی و تربیتی، تحول در نظام اقتصاد و مدیریت و تحول در مدیریت شبکه واحد‌ها که می‌بایست مورد توجه ویژه رؤسای واحد‌ها و استان‌ها قرار گیرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دانشگاه مسئله محور و پرورشگر هدف سند تحول و تعالی دانشگاه است" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دانشگاه مسئله محور و پرورشگر هدف سند تحول و تعالی دانشگاه است"، کلیک کنید.