خواص شامپو جوانه گندم سینره

قیمت و خرید شامپو روزانه جوانه گندم سینره

به طور طبیعی پوست سر ایجاد ترشحات چربی می کند. این ترشحات باعث نگه داری آب و رطوبت سر می شود. درعین حال باعث درخشان شدن مو و جلوگیری از ریزش آن می شود. غبار و دوده به این چربی می چسبد و باعث آلوده شدن مو می شود. آلوده شدن، چربی بیش از اندازه و خارش سر از نشانه های استفاده از شامپو می باشد. بعضی از افراد شستن روزانه مو با شامپو را توصیه نمی کنند . خرمابار تقویتی دکتر بیز باعث حفظ رطوبت مو می شود و به تقویت مو کمک می کند. این شامپو با PH 5الی 5.5 که PH طبیعی پوست و مو است، از آسیب رسیدن به کوتیکول های مو جلوگیری می کند، درنتیجه باعث حفظ درخشندگی مو می شود. این PH از رشد باکتری های پرپیونی باکتریوم آکنه و استافیلوکوک ها در سطح پوست که باعث عفونت و ریزش مو می شوند، جلوگیری می کند.

خواص شامپو جوانه گندم سینره

ویژگی های شامپو جوانه گندم سینره :

  • مناسب برای انواع مو
  • تقویت کننده مو
  • ضدالتهاب
  • جلوگیری از ریزش مو و کمک به رشد مجدد مو
  • افزایش استحکام مو
  • قدرت شویندگی خوب
  • حفظ رطوبت مو
  • حفظ درخشندگی مو
  • جلوگیری از رشد باکتری در سطح پوست
  • محافظت از مو در برابر آسیب های محیطی
  • عدم تحریک پوست سر
  • دارای PH طبیعی پوست و مو
  • مناسب استفاده روزانه
  • بدون انجام تست حیوانی

روش مصرف

  • ابتدا موها را با آب ولرم خیس کنید و شست وشو دهید تا آلودگی هایی که در آب قابل حل شدن هستند، پاک شوند. به هیچ وجه از آب داغ استفاده نکنید زیرا باعث شکننده شدن مو می شود.
  • با توجه به حجم مو، به مقدار کافی از شامپو سینره جوانه گندم را روی سر بریزید.
  • به مدت 3 تا 5 دقیقه شامپو را با انگشتان (از ناخن استفاده نشود.) روی سطح پوست سر و مو به آرامی و به صورت دورانی ماساژ دهید. اجازه دهید تا ترکیبات موجود در شامپو، روی سر اثر بگذارد.
  • سپس موها را با آب ولرم یا نیمه گرم شسته و آب کشی کنید تا شامپو از روی سر پاک شود.

شامپو روزانه چیست؟ مواد به کار رفته در ترکیبات شامپو روزانه یا شامپو ملایم ساختار ضعیف تری دارند تا از آسیب دیدگی مو جلوگیری شود. برای دسترسی راحتتر شما به پیج اصلی دکتر بیز ، آدرس پیج را در انتهای همین مقاله خواهیم گذاشت . این شامپوها با وجود ملایم بودن، موها را تمیز می کندو آلودگی را از بین می برد، مو را نرم و لطیف می کند، باعث ریزش مو نمی شود و از تحریک پوست سر جلوگیری می کند. شامپو روزانه سینره مناسب چه افرادی است؟ خانم ها و آقایان با انواع مو معمولی، خشک و چرب می توانند از این شامپو استفاده کنند.

  • در جای خشک و دور از نور خورشید قرار بگیرد.
  • در صورت تماس با چشم، با آب آن را بشویید.
  • دور از دسترس کودکان قرار بگیرد.

ویتامین E به براق و شاداب شدن مو کمک می کند، پوست سر را سالم نگه می دارد و از ریزش مو جلوگیری می کند. پرو ویتامین B 5 با نفوذ عمیقی که دارد رطوبت پوست را تامین می کند، با ایجاد لایه نازک بر روی پوست و مو از آن حفاظت می کند و نرم کننده پوست و مو است. خواص جوانه گندم شامل درمان ریزش مو، ثابت ماندن رنگ مو، کمک به افزایش رشد مو و تقویت موهای خشک و آسیب دیده است. مو برای شاداب و جوان ماندن نیاز به نگه داری دارد و باید از محصولات با کیفیتی همچون شامپو جوانه گندم سینره استفاده کنیم. قیمت شامپو جوانه گندم سینره مقرون به صرفه است و خرید این شامپو با توجه به ویژگی های ذکرشده گزینه مناسبی برای سالم و جوان ماندن مو است.

شامپو جوانه گندم سینره قدرت شویندگی بالایی داشته و بدون ایجاد تحریک و حساسیت، پوست سر را به خوبی تمیز می کند. حفظ pH طبیعی پوست و مو توسط شامپو سینره جوانه گندم، موجب آسیب دیدگی کمتر به فولیکول مو شده و درخشندگی آن را نیز بهبود می بخشد. به علاوه پروتیین جوانه گندم استفاده شده در فرمولاسیون این محصول، در تقویت تارهای مو نیز موثر است. از دیگر ترکیبات موثره شامپو جوانه گندم سینره، می توان به پرو ویتامین B5 و ویتامین E اشاره کرد که این ترکیبات به ترتیب سبب افزایش مقاومت مو و حفظ مو در برابر آلودگی های محیطی می شوند. آسیب به مو می تواند ناشی از عوامل متعددی از جمله استفاده از شامپوهای حاوی سورفکتانت ناملایم و حالت دهی بیش از حد مو با حرارت باشد.

در سال های اخیر به دلیل شناخته شدن فواید مواد طبیعی مانند پودرجوانه گندم دکتربیز برای فولیکول های مو، از این ماده در فرمولاسیون محصولات مراقبت از مو، شامپوها و نرم کننده ها استفاده می شود. این محصولات از جمله شامپو جوانه گندم سینره، به طور ویژه با روغن جوانه گندم استخراج شده از رویان بذر گیاه گندم، تهیه می شوند. روغن جوانه گندم اغلب به (طلای مایع) معروف است زیرا غنی از ویتامین E و اسید چرب لینولییک بوده که در تقویت فولیکول های مو اثر بسزایی دارند. پروتیین جوانه گندم در افزایش نرمی تارهای مو اثر داشته و از ساختار آن در برابر آسیب های حرارتی، محافظت می کند. این پروتیین با بازیابی رطوبت تارهای مو، به درخشندگی و براقی مو کمک کرده و از خارش و خشکی پوست کف سر نیز جلوگیری می کند.

pH این شامپو حدود 5.5-5 تنظیم شده است که pH طبیعی پوست و مو است (pH پوست توسط اسیدهای چرب کمی اسیدی می گردد). وجود و حفظ این pH در سطح پوست از رشد باکتریها به خصوص پرپیونی باکتریوم آکنه و استافیلوکوک ها جلوگیری می نماید. وجود pH قلیایی در شامپو باعث حذف کامل چربی های پوست شده و پوست را به سمت خشک شدن سوق می دهد. خشکی مو باعث جدا شدن کوتیکول ها از روی ساقه مو شده که باعث زبری، عدم درخشندگی، افزایش اصطکاک بین تارهای مو، عدم شانه پذیری و در نهایت موخوره می گردد.

تنظیم pH در حدود 5.5-5 باعث می شود که حتی در مصرف روزانه شامپو، کوتیکول های مو آسیب کمتری ببیند و مو درخشندگی خود را حفظ نماید. در تهیه این شامپو از مخلوط چند نوع سورفاکتنت آنیونی ملایم با غلظت کم استفاده شده است تا در عین داشتن اثر شویندگی مناسب باعث تحریک پوست سر نشود. شامپو پروتیینه جوانه گندم سینره : شامپو پروتیینه جوانه گندم سینره که pH این شامپو حدود 5.5-5 تنظیم شده است که pH طبیعی پوست و مو است . وجود و حفظ این pH در سطح پوست از رشد باکتریها به خصوص پرپیونی باکتریوم آکنه و استافیلوکوک ها جلوگیری می نماید.

وجود pH قلیایی در شامپو باعث حذف کامل چربی های پوست شده و پوست را به سمت خشک شدن سوق می دهد. خشکی مو باعث جدا شدن کوتیکول ها از روی ساقه مو شده که باعث زبری، عدم درخشندگی، افزایش اصطکاک بین تارهای مو، عدم شانه پذیری و در نهایت موخوره می گردد. تنظیم pH در حدود 5.5-5 باعث می شود که حتی در مصرف روزانه شامپو، کوتیکول های مو آسیب کمتری ببیند و مو درخشندگی خود را حفظ نماید. در تهیه این شامپو از مخلوط چند نوع سورفاکتنت آنیونی ملایم با غلظت کم استفاده شده است تا در عین داشتن اثر شویندگی مناسب باعث تحریک پوست سر نشود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خواص شامپو جوانه گندم سینره" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, پزشکی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خواص شامپو جوانه گندم سینره"، کلیک کنید.