حضور ۲۵ تولیدکننده در نمایشگاه فردخت – خبرگزاری اسمارت تیم | اخبار ایران و جهان

حضور ۲۵ تولیدکننده در نمایشگاه فردخت - خبرگزاری اسمارت تیم | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار اسمارت تیم، سردار سیاوش مسلمی شامگاه دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران در بازدید از نمایشگاه پوشاک ایرانی اسلامی در ساری گفت: به مناسبت ایام شهادت و حزن و اندوه آل الله نمایشگاهی از محصولات و تولیدات صنایع دستی و پوشاک ایرانی اسلامی را که حاصل زحمات زنان بسیار خوب و ولایت مدار استان مازندران است در مجموعه مصلی ساری افتتاح شد.

وی ادامه داد: در این مجموعه از نمایشگاه که تحت عنوان فردخت نامیده می‌شود، حدود ۲۵ تولیدکننده صنایع دستی و غذایی و پوشاک ایرانی اسلامی حضور دارند و این رویداد در سراسر کشور در حال انجام است.

سردار مسلمی با بیان اینکه این نمایشگاه با حمایت بسیج سازندگی و بسیج خواهران در سطح سپاه استان برگزار شده است، افزود: نمایشگاه فردخت که درحال اجرا و ارائه محصولات است، نمایشگاه کوچکی از همه آن چیزی است که در استان مازندران داریم و امیدواریم که در این ایام استقبال خوبی از این نمایشگاه صورت گیرد و پیش مقدمه‌ای باشد برای اینکه ما رویداد بزرگ‌تری را در استان مازندران به صورت مرکزیت و همچنین به صورت کوچک‌تر در شهرستان‌ها راه‌اندازی کنیم.

وی دلایل برگزاری این نمایشگاه را اینگونه برشمرد: از اهم دلایل برگزاری نمایشگاه فردخت کمک به صنایع خانگی است و همچنین برای اینکه بتوان پوشاک اسلامی ایرانی را که شاید به راحتی در بازار یافت نشود، عرضه کرد و بازاری را فراهم کنیم که تولیدکنندگان پوشاک ایرانی اسلامی بتوانند بازار خوبی را برای خودشان مهیا کنند و هم خریداران آنها را بشناسند و یک جریان دوسویه رقم بخورد.

فرمانده سپاه کربلا در پایان گفت: امیدواریم ما بتوانیم با این واسطه‌گری و تسهیل‌گری فضایی را فراهم کنیم که بشود پوشاک ایرانی اسلامی را به راحتی عرضه و در اختیار مصرف کنندگان قرار بگیرد و بازار برای آنهایی که تولید می‌کنند هم مناسب باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حضور ۲۵ تولیدکننده در نمایشگاه فردخت – خبرگزاری اسمارت تیم | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حضور ۲۵ تولیدکننده در نمایشگاه فردخت – خبرگزاری اسمارت تیم | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.