جلیلی ادامه دهنده واقعی راه «شهید جمهور» است – خبرگزاری اسمارت تیم | اخبار ایران و جهان

جلیلی ادامه دهنده واقعی راه «شهید جمهور» است - خبرگزاری اسمارت تیم | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار اسمارت تیم، سید محمد حسینی شامگاه دوشنبه در همایش انتخاباتی سعید جلیلی در رشت اظهار کرد: حرکت بزرگی توسط شهید رئیسی آغاز شده با کمک و انتخاب درست مردم سعید جلیلی ادامه خواهند داد.

وزیر اسبق ارشاد با اشاره به تفکر سوسیالیستی و غرب گرای جناح مقابل بیان کرد: از منظر این تفکر توسعه باید با له شدن قشر محروم جامعه می‌داند.

حسینی با اشاره به بی برنامه بودن جبهه مقابل انقلاب اضافه کرد: کاری با شخص پزشکیان نداریم اما تفکری از وی حمایت می‌کنند هیچ اعتقادی به محرومیت زدایی ندارد.

وی با اشاره به توقف مسکن اسمارت تیم در دولت یازدهم و دوازدهم روحانی افزود: توقف مسکن سازی دولت روحانی ناشی از تفکر سرمایه داری و غرب گرایی است.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به حمایت دولت سیزدهم از شرکت‌های دانش بنیان بیان کرد: شهید جمهور احیاگر شرکت‌های دانش بنیان بود و حمایت‌های ویژه ای از صنایع و واحدهای تولیدی کرد.

حسینی با بیان اینکه تحول ویژه ای در حوزه تولید و اشتعال در کشور ایجاد شده است، گفت: بسیاری از محصولات دانش بنیانی که در دولت سیزدهم تولید شد قبلاً از خارج وارد می‌شد.

وی با بیان اینکه نباید اجازه داد کشور به عقب برگردد، افزود: مردم با انتخاب درست و اصلح جلیلی به عقب بر نمی‌گردند.

تلاش‌های صورت گرفته در سیاست خارجی توسط دولت سیزدهم

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به حیف و میل بیت المال در دولت روحانی و اصلاحات بیان کرد: پول پاشی و تضییع بیت المال در دولت تدبیر و امید و اصلاحات عادی سازی شده بود.

حسینی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در سیاست خارجی توسط دولت سیزدهم اضافه کرد: دولت سیزدهم روابط سیاسی و تجاری ایران را در منطقه و جهان تقویت کرد و این راه با دکتر جلیلی ادامه خواهد یافت.

وی با اشاره به ویژگی‌های جلیلی در بخش‌های مختلف افزود: جلیلی برای اداره کشور برنامه محور است و می‌تواند با مدیریت انقلابی تحول ساز باشد.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به تصمیمات و اقدامات اثرگذار شهید رئیسی در بخش‌های مختلف اضافه کرد: شهید رئیسی در موضوعات و مسائل مختلف دنبال راهکار و برنامه می‌گشت.

حسینی با بیان اینکه جلیلی نماد جبهه انقلاب است، گفت: جلیلی ادامه دهنده واقعی راه شهید جمهور است.

وی با اشاره به چند حرفی و دروغ گویی رجال سیاسی غرب گرا افزود: افراد تا دیروز دولت روحانی را گردن نمی‌گرفتند ولی اکنون با وی عکس می‌اندازند و تمام اعضای ستادشان از دولت روحانی تشکیل شده است.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه جلیلی مسائل مختلف داخلی و خارجی را به صورت میدانی و علمی بررسی کرده است، گفت: جلیلی مدیری توانمند و قابلی در حل چالش‌ها و مسائل است و برای تک تک مسائل کشور سال‌ها تحقیق و پژوهش کرده است و برازنده ریاست جمهوری است.

حسینی با بیان اینکه عملکرد دولت روحانی در کرونا تأسف آمیز بود، اضافه کرد: شهید رئیسی در ماه‌های اول شکل دهی دولت مساله کرونا را کنترل و جمع کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جلیلی ادامه دهنده واقعی راه «شهید جمهور» است – خبرگزاری اسمارت تیم | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جلیلی ادامه دهنده واقعی راه «شهید جمهور» است – خبرگزاری اسمارت تیم | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.