تصویب ۲۲۹۰ نام برای فراورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل

تصویب ۲۲۹۰ نام برای فراورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل

رئیس اداره مکمل سازمان غذا و دارو از تصویب ۲۲۹۰ نام برای فرآورده‌های طبیعی، سنتی، مکمل، شیر خشک و غذای ویژه خبر داد.

 به گزارش گروه سلامت خبرگزای علم و فناوری اسمارت تیم، ریحانه اکبریان اظهار کرد: تسریع در روند نام گذاری محصولات حوزه از جمله اقداماتی است که اداره کل فراورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل به انجام آن اهتمام جدی دارد.

وی ادامه داد: امسال فرایند‌های این حوزه اصلاح و جلسات نامگذاری به صورت هفتگی برگزار می‌شود، در صورتی که در گذشته روال به صورت ماهانه بوده و این فرایند زمان‌بر بود.

رئیس اداره مکمل سازمان غذا و دارو همچنین تصریح کرد: در کمیته نامگذاری هر هفته تا سقف ۲۰۰ نام پیشنهادی شرکت‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد و تا پایان همان هفته نیز تایید و یا عدم تایید نام پیشنهادی به تولید کننده ابلاغ می‌شود تا بتوانند ادامه روند را از اداره ثبت علائم تجاری طی کرده و فرایند‌های دیگر مربوط به تولید را پیش ببرند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تصویب ۲۲۹۰ نام برای فراورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تصویب ۲۲۹۰ نام برای فراورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل"، کلیک کنید.