تشدید نظارت بر مجتمع‌های خدماتی رفاهی چهارمحال وبختیاری

تشدید نظارت بر مجتمع‌های خدماتی رفاهی چهارمحال وبختیاری

به گزارش خبرگزاری اسمارت تیم استان چهارمحال وبختیاری ،  فاطمه سادات حسینی راد افزود: در بازدید از این مجتمع‌ها شاخص‌های مختلفی، چون وضعیت نمازخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی، سیستم گرمایشی و سرمایشی نمازخانه، رستوران و آشپزخانه، پارکینگ و ورودی و خروجی مجتمع‌ها مورد نظارت و بازرسی قرار می‌گیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال بختیاری گفت: کارشناسان این اداره کل با سرکشی و نظارت بر مجتمع‌ها به صورت ویژه با همکاری مدیران مجتمع‌های خدماتی و رفاهی زمینه استقبال و خدمت رسانی به زائران در طول راه‌های استان را فراهم کرده اند.

حسینی راد یادآور شد: اجرای طرح ویژه نظارتی بر مجتمع‌های خدماتی و رفاهی بین راهی تا پایان ایام اربعین و دهه پایانی صفر و بازگشت زوار به محل اقامتشان به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

۴۶

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تشدید نظارت بر مجتمع‌های خدماتی رفاهی چهارمحال وبختیاری" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تشدید نظارت بر مجتمع‌های خدماتی رفاهی چهارمحال وبختیاری"، کلیک کنید.