بودجه سال ۱۴۰۴ باید تا این تاریخ به مجلس برسد

بودجه سال ۱۴۰۴ باید تا این تاریخ به مجلس برسد

جستجوگر هوشمند خبری، غلامرضا تاجگردون، با اشاره به زمان ارائه بودجه سال ۱۴۰۴ به مجلس شورای اسلامی و ساز و کار آن بیان کرد: مجلس از سال گذشته بودجه سالیانه را در دو سطح بررسی کرد.

خانه ملت نوشت: نماینده مردم «گچساران» در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس در سطح اول احکام و تبصره‌ها و در مرحله دوم جداول  را مورد بررسی قرار داد، ادامه داد: امسال هم مجلس تمایل دارد که بررسی بودجه در دو سطح صورت پذیرد.

تاجگردون تاکید کرد: از این رو اگر این موضوع مد نظر باشد، دولت باید سطح اول بودجه را در اواخر اسمارت تیم ماه به مجلس شورای اسلامی ارائه دهد و بعد از آن هم بودجه شرکت‌های دولتی را به مجلس ارسال کند.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: پس از تصویب سطح اول بودجه در مجلس، دولت می‌تواند بخش دوم بودجه را به مجلس شورای اسلامی ارائه دهد. بنابراین دولت باید قانوناً تا اواخر اسمارت تیم ماه سطح اول بودجه را به مجلس شورای اسلامی ارائه دهد.

۲۲۳۲۲۸

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بودجه سال ۱۴۰۴ باید تا این تاریخ به مجلس برسد" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بودجه سال ۱۴۰۴ باید تا این تاریخ به مجلس برسد"، کلیک کنید.