بهره برداری از تصفیه خانه فاضلاب کوهدشت پایان 1404

بهره برداری از تصفیه خانه فاضلاب کوهدشت پایان 1404

به گزارش اسمارت تیم لرستان ، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان با اشاره به اینکه پیشرفت فیزیکی ساختمانی پروژه 95 درصد است. گفت: تصفیه خانه فاضلاب کوهدشت در صورت تامین اعتبار تا پایان 1404 به بهره برداری می رسد.

یاسر اکبریان در حاشیه بازدید استاندار لرستان از پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهرستان کوهدشت با اشاره به اینکه پروژه سال 96 آغاز شد، اظهار کرد: پیشرفت کلی طرح 50 درصد است اما پیشرفت فیزیکی ساختمانی پروژه 95 درصد است.

وی بیان کرد: برای تکمیل بخش ساختمانی تصفیه خانه فاضلاب کوهدشت 100 میلیارد تومان و برای بخش الکترومکانیکال حدود 300 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان تاکنون 45 میلیارد تومان از تسهیلات ماده 56 با مشارکت بانک رفاه کارگران به پروژه تزریق شده است.

اکبریان گفت: تصفیه خانه فاضلاب کوهدشت در صورت تامین اعتبار تا پایان 1404 به بهره برداری می رسد.

به گفته وی تصفیه خانه فاضلاب کوهدشت در صورت بهره برداری 110 هزار نفر را تحت پوشش قرار می دهد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب لرستان با اشاره به اینکه دولت سیزدهم نسبت به پروژه های فاضلاب نگاه ویژه ای داشته است، تاکید کرد: امیداوریم با جدیت و حمایت های مدیریت ارشد استان این پروژه در بازه زمانی یکسال آینده به بهره برداری برسد.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بهره برداری از تصفیه خانه فاضلاب کوهدشت پایان 1404" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بهره برداری از تصفیه خانه فاضلاب کوهدشت پایان 1404"، کلیک کنید.