بشار اسد به پوتین تبریک گفت

بشار اسد به پوتین تبریک گفت

به گزارش اسمارت تیم به نقل از اسمارت تیم در پیام تبریک «بشار اسد» رییس جمهور سوریه به «ولادیمیر پوتین» همتای روس وی آمده است: تحلیف شما به عنوان رییس جمهور فدراسیون روسیه را تبریک می گویم و برای شما آرزوی موفقیت روزافزون و موفقیت پایدار در وظایف و مسیولیت هایتان دارم.

طبق گزارش خبرگزاری سانا، بشار اسد همچنین تاکید کرد: همه ما یقین داریم که سال های آینده برای فدراسیون روسیه، تحت رهبری شما و با اراده و تلاش ملت دوست روسیه، رفاه و پیشرفت بیشتری را به همراه خواهد داشت و شما با هم قادر خواهید بود با همه چالش ها مقابله کنید، از منافع ملی کشور خود دفاع کنید و تمدن باستانی آن را حفظ کنید.

این پیام پس از آن ارسال شد که ولادیمیر پوتین سه شنبه برای پنجمین بار در کاخ کرملین سوگند ریاست جمهوری یاد کرد.

این سیاستمدار کهنه کار 71 ساله در اوایل سال جاری میلادی با 87.28 درصد آرا برای بار پنجم به عنوان رییس جمهور روسیه انتخاب شد و قرار است به مدت شش سال تا 2030 رییس جمهور باشد.

311311

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بشار اسد به پوتین تبریک گفت" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بشار اسد به پوتین تبریک گفت"، کلیک کنید.