بسته های معیشتی بین نیازمندان گرمسار توزیع شد – خبرگزاری اسمارت تیم | اخبار ایران و جهان

بسته های معیشتی بین نیازمندان گرمسار توزیع شد - خبرگزاری اسمارت تیم | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار اسمارت تیم، حجت الاسلام علیرضا آرامی در جمع خبرنگاران همزمان با صبح دوشنبه در کمیته امداد گرمسار، تاکید کرد: با همراهی و کمک مردم خیر و نیک اندیش شهرستان گرمسار و همچنین خیریه ها بسته های معیشتی امسال نیز همزمان با ماه رمضان و عید نوروز توزیع می شود.

وی افزود: امروز یک هزار و 400 بسته معیشتی عیدانه همزمان با فرا رسیدن ماه رمضان و عید نوروز، در بین نیازمندان شهرستان گرمسار توزیع شده است.

امام جمعه گرمسار با بیان اینکه این بسته های معیشتی بین خانواده های نیازمند و کمتر برخوردار شهرهای گرمسار و ایوانکی با همراهی گروه های جهادی توزیع می شود، ابراز کرد: اقلام اساسی مانند برنج، البسه، گوشت و مرغ و روغن و … در این بسته ها موجود است.

آرامی با بیان اینکه بهای هر بسته بسته به تعداد خانوار و شرایط آنها، از هشت تا 22 میلیون ریال متغیر است، ابراز کرد: به همت قرارگاه شهید چمران نیز 150 بسته معیشتی نوروزی در بین نیازمندان شهر ایوانکی توزیع خواهد شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بسته های معیشتی بین نیازمندان گرمسار توزیع شد – خبرگزاری اسمارت تیم | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بسته های معیشتی بین نیازمندان گرمسار توزیع شد – خبرگزاری اسمارت تیم | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.