بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود توزیع شد – خبرگزاری اسمارت تیم | اخبار ایران و جهان

بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود توزیع شد - خبرگزاری اسمارت تیم | اخبار ایران و جهان

محمد مهدی اصغری در گفت وگو با خبرنگار اسمارت تیم، ضمن اشاره به توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شهرستان شاهرود بیان کرد: این طرح در قالب کمک مومنانه در آستانه عید نوروز و فرا رسیدن ماه رمضان از سوی کمیته امداد اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه نیازمندان و خانواده های کم برخوردار شهرستان شاهرود، مخاطب این طرح هستند، افزود: 200 بسته معیشتی در این مرحله توزیع می شود.

رییس کمیته امداد شاهرود بیان کرد: بسته خوراکی شامل هشت قلم کالای اساسی مورد نیاز شب عید و ماه مبارک رمضان مانند برنج، چای، روغن و … بوده که با کمک خیران نیک اندیش و مراکز نیکوکاری تامین شده است.

اصغری با بیان اینکه هر بسته معیشتی دو میلیون و 100 هزار تومان ارزش ریالی دارد، ابراز کرد: مجموع ارزش بسته های توزیعی در این مرحله بین خانواده های نیازمند شهرستان شاهرود 420 میلیون تومان است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود توزیع شد – خبرگزاری اسمارت تیم | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود توزیع شد – خبرگزاری اسمارت تیم | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.