برگزاری رویداد آموزشی ۴ رشته تخصصی صنایع‌دستی در استهبان

برگزاری رویداد آموزشی ۴ رشته تخصصی صنایع‌دستی در استهبان

اسمارت تیم/فارس مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس از برگزاری رویداد آموزشی ۴ رشته تخصصی صنایع‌دستی در شهرستان استهبان خبر داد و گفت: این برنامه یکی از پیش رویدادهای سومین جشنواره بین‌المللی چندرسانه‌ای میراث فرهنگی است که در نیمه دوم آبان ماه و به میزبانی شهر شیراز برگزار می‌شود.

محمد ثابت اقلیدی امروز، ۲۷ شهریورماه ۱۴۰۳ با بیان اینکه رویداد آموزشی صنایع‌دستی و هنرهای سنتی فردا چهارشنبه در خانه تاریخی مقدس در شهر استهبان برگزار می‌شود، افزود: ۴ رشته تخصصی سفال، سرامیک، کاشی هفت‌رنگ و مینای سفال در این رویداد به‌صورت کارگاهی آموزش داده می‌شود.

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی‌ها این کارگاه تخصصی باهدف آموزش جوامع محلی و ترویج و تولید صنایع‌دستی رونق اقتصاد شهرستان برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس اظهار کرد: رویداد آموزشی صنایع‌دستی با محوریت آموزش هنرهای سنتی و صنایع‌دستی در سطح استان برگزار می‌شود و شرکت در این دوره‌ها برای عموم علاقه‌مندان رایگان است.

به گزارش اسمارت تیم و به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی فارس، رویداد آموزشی صنایع‌دستی و هنرهای سنتی فردا چهارشنبه، ۲۸ شهریورماه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در خانه تاریخی مقدس در شهر استهبان برگزار می‌شود.

پایان خبر اسمارت تیم

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برگزاری رویداد آموزشی ۴ رشته تخصصی صنایع‌دستی در استهبان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برگزاری رویداد آموزشی ۴ رشته تخصصی صنایع‌دستی در استهبان"، کلیک کنید.