برنامه خاطره گویی انقلاب در دیلم برگزار شد – خبرگزاری اسمارت تیم | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار اسمارت تیم، معاون سیاسی فرماندار دیلم بعد از ظهر دوشنبه در این مراسم ضمن تسلیت به مناسبت شهادت امام موسی کاظم (ع) بیان کرد: دانش آموزان باید از گذشته و اتفاقاتی که در بدو پیروزی انقلاب و قبل و بعد از آن رخ داده اطلاع داشته باشند که چه مقاومت ها و خون ها پای انقلاب داده ایم.

محمد امین خلیجی افزود: دانش آموزان باید بدانند این جشن ها و گردهمایی ها چه معنایی دارد و با اهداف انقلاب و شکست طاغوت به صورت کامل آشنا شوند.

وی عنوان کرد: باید نسل گذشته را با نسل جدید پیوند دهیم و یکی از عوامل مهم در این راستا، همان خاطره گویی است که آشنایی نسل جدید با مسایل گذشته را در پی دارد.

برنامه خاطره گویی انقلاب در دیلم برگزار شد

معاون سیاسی فرماندار دیلم اظهار داشت: دشمنان ما در رسانه ها تلاش می کنند تا نوجوانان و جوانان را از نظام و انقلاب دلسرد کنند و آگاهی بخشی به فرزندمان امری ضروری است.

وی اضافه کرد: امید است ما و شما دانش آموزان در مسیر انقلاب ثابت قدم باشیم.

برنامه خاطره گویی انقلاب در دیلم برگزار شد

این برنامه با حضور معاون سیاسی فرماندار، فرمانده سپاه شهرستان و سایر مسیولان دستگاه های اجرایی برگزار شد و در انتها تعداد 14 نهال به نیت چهارده معصوم کاشته شد و از نمایشگاه های غذاهای سنتی و نقاشی بازدید به شد.

برنامه خاطره گویی انقلاب در دیلم برگزار شد

برنامه خاطره گویی انقلاب در دیلم برگزار شد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برنامه خاطره گویی انقلاب در دیلم برگزار شد – خبرگزاری اسمارت تیم | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برنامه خاطره گویی انقلاب در دیلم برگزار شد – خبرگزاری اسمارت تیم | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.