برسی کیت کامل فلاش پرسرعت استودیویی گودکس Godox QS-300II

نقدر و برسی

کیت کامل فلاش پرسرعت استودیویی گودکس Godox QS-300II

مرور

کیت فلاش استودیویی پرسرعت Godox QS-300II

کیت استودیو فلاش Godox QS-300II یک فلاش پرسرعت سری QS2 از برند گودوکس می باشد. این سری تکنیک ها و عملکردهای نورپردازی پیشرفته ای را با فناوری به روز و طراحی بهینه تری نسبت به مدل های قبلی خود در اختیار کاربر قرار می دهد. این مدل در ظرفیت های 300 و 400 ژول موجود می باشد. سیستم کنترل توان خروجی X بی سیم در این مدل که از ریموت کنترل های 2.4 گیگاهرتزی مانند XT16 و FT16 پشتیبانی می کند، می تواند تمامی عملکردهای فلاش مانند افزایش و کاهش قدرت فلاش، کاهش نور لامپ مدل سازی از 5 به 100 درصد و غیره سیستم بی‌سیم X با نام تجاری Godox قابل اجرا است.

در این مدل فلاش گودوکس، سیستم X بی سیم این امکان را به کاربر می دهد تا به راحتی از فاصله صد متری عملکردهای مختلف فلاش را کنترل کرده و فلاش های خود را در 16 گروه و 32 کانال هماهنگ کند. علاوه بر این، با این سیستم بی سیم، فناوری TTL اطمینان نورسنجی را برای کاربر به ارمغان می آورد. سرعت شاتر این مدل از 0.3 تا 1.5 ثانیه و از 1/800 تا 1/2000 ثانیه است که سرعت مناسبی را برای عکاسی با سرعت بالا و حرکات سریع انجمادی در اختیار عکاس قرار می دهد. در این مدل توان خروجی از 1.1 به 1.32 در 50 گام سبک در 0.1 پله قابل افزایش و کاهش است. لامپ مدل سازی این سری سه حالت OFF، PROP، PERCENTAGE را برای مدل های مختلف عکاسی نشان می دهد.

این کیت فلاش سری QS2 Godox (GODOX) با امکاناتی که ارائه می دهد می تواند برای انواع عکاسی از جمله عکاسی عروسی، عکاسی تبلیغاتی، مد و مدلینگ و عکاسی با سرعت بالا مناسب باشد. در این مدل می توانید از فلاش های خود در گروه ها و کانال های مختلف در سه حالت قابل کنترل خاموش، s1، s2 استفاده کنید. همچنین این مدل فلاش پرسرعت گودوکس را می توان با دوربین هایی که حالت فلاش اولیه دارند برای رفع قرمزی چشم همگام سازی کرد. این مدل با طراحی خاص از طریق دکمه هایی که در بدنه فلش تعبیه شده است، عملکردهای فلاش را در اختیار کاربر قرار می دهد و می توانید عملکردهای مختلفی را برای این دکمه ها تعریف کنید. بدنه آلومینیومی با ساختار قابل قبول و فن خنک کننده داخلی به کاربر اطمینان در استفاده حرفه ای و صنعتی می دهد.

نگاه شاپ به عنوان نمایندگی رسمی و مورد اعتماد فلاش های گودوکس در تمامی مراحل خرید و پشتیبانی پس از خرید با ارائه مشاوره صحیح و آگاهانه همواره در کنار شماست.

تعداد اقلام این محصول:فلاش استودیویی پرسرعت کامل Godox QS-300II

3 شاخه گودوکس سبک QS-300 II
1 فرستنده X1 (انتخاب شما برای Canon یا Nikon)
3 عدد لامپ مدل سازی
1 کاسه استاندارد
2 عدد سافت باکس زنبور عسل گودوکس 100×70
1 عدد esnot
3 حباب محافظ
1 چتر داخل سفید
1 چتر پراکنده
1 سایه زن
1 عدد بازتابنده 80 سانتی متر
3 تا کابل برق
کیف حمل

فلاش استودیویی پرسرعت کامل Godox QS-300II

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی کیت کامل فلاش پرسرعت استودیویی گودکس Godox QS-300II" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی کیت کامل فلاش پرسرعت استودیویی گودکس Godox QS-300II"، کلیک کنید.