برسی نور فلات SMD گرد مدل Tefoto S464

نقدر و برسی

نور فلات SMD گرد مدل Tefoto S464

بررسی کنید

چراغ فلات SMD دور Tefoto S464

امروزه استفاده از چراغ های تخت و LED برای ضبط فیلم های آموزشی، فیلم های اینستاگرام و مصاحبه بسیار مفید است. از آنجایی که وسایل روشنایی سینما بسیار تخصصی بوده و قیمت بالایی دارند، استفاده از چراغ های تخت با لامپ های LED و SMD به صرفه طراحی شده است.

چراغ فلات SMD دور Tefoto S464 پانل گرد توسط 464 قطعه لامپ SMD طراحی شده است. بر روی این پنل پلکسی سفید وجود دارد تا نور خروجی ملایمتر و کنتراست کمتری روی سوژه باشد.

می توانید شدت نور و دمای رنگ را با دیمر پشت دستگاه تغییر دهید. یک دیمر در پشت چراغ برای تنظیم شدت نور از 0 تا 100٪ وجود دارد.این چراغ توسط برق شهری استفاده می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی نور فلات SMD گرد مدل Tefoto S464" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی نور فلات SMD گرد مدل Tefoto S464"، کلیک کنید.