برسی نور فلات Answer SMD TS-020 با صفحه نمایش به همراه سافت باکس و سه پایه

نقدر و برسی

نور فلات Answer SMD TS-020 با صفحه نمایش به همراه سافت باکس و سه پایه

بررسی کنید

پاسخ تخت نور SMD TS-020

امروزه استفاده از چراغ های تخت و SMD برای ضبط فیلم های آموزشی، تولید محتوا، فیلم های اینستاگرام و مصاحبه ها بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. از آنجایی که لوازم روشنایی سینما بسیار تخصصی بوده و قیمت بالایی دارند، استفاده از چراغ های تخت با لامپ های SMD مقرون به صرفه طراحی شده است.

بنابراین چراغ های تخت LED یا SMD در مدل های مختلف تولید و روانه بازار می شوند. لامپ پلاتو Answer SMD TS-020 یک قطعه SMD با توان خروجی 50 وات می باشد. دو دیمر در پشت این پنل برای تنظیم نور خروجی از 0 تا 100 درصد و تنظیم دمای رنگ نور از 3200 تا 5500 کلوین وجود دارد.

شیارهای طراحی شده در پشت این صفحه به خنک نگه داشتن بدنه صفحه در استفاده طولانی مدت کمک می کند، همچنین دیفیوزر این صفحه نور خروجی را تا حدی نرم و پخش می کند، بنابراین نور با کنتراست کمتری روی سوژه ایجاد می شود. منعکس شود

(یک محفظه نرم 50*70 به همراه این لامپ ارائه شده است.)

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی نور فلات Answer SMD TS-020 با صفحه نمایش به همراه سافت باکس و سه پایه" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی نور فلات Answer SMD TS-020 با صفحه نمایش به همراه سافت باکس و سه پایه"، کلیک کنید.