برسی نور ثابت ال ای دی هارمونی فوتو HARMONY FOTO LIGHT LED 192

نقدر و برسی

نور ثابت ال ای دی هارمونی فوتو HARMONY FOTO LIGHT LED 192

بررسی کنید

HARMONY PHOTO LIGHT LED 192

چراغ ثابت هارمونی فتو LED 192 یک چراغ ال ای دی مناسب برای نورپردازی و عکاسی تبلیغاتی صنعتی از محصولات کوچک، ساخت کلیپ های آموزشی و ویدئویی و مجالس عکسبرداری می باشد.

در مجموع 192 ال ای دی در نور ثابت هارمونی فوتو استفاده شده است که حتی برای پروژه های حرفه ای شما عدد خوبی است. شما به راحتی می توانید دمای رنگ نور تولید شده توسط نور ثابت را کنترل کنید و عملکرد بهتری نسبت به محصولات سال گذشته داشته باشید. در واقع، این عملکرد توسط برند هارمونی بسیار افزایش یافته است، که باعث می شود عکاسان حرفه ای از نور ثابت Harmony FOTO LED 192 برای اکثر پروژه های خود استفاده کنند.

این چراغ LED ثابت با قیمت مناسب و ویژگی های برجسته قابل استفاده است. شرکت عکس هارمونی برندی شناخته شده در زمینه لوازم جانبی عکاسی از جمله نورستات می باشد. مدل مذکور که از ال ای دی های زیادی برای روشنایی استفاده می کند، گزینه ارزشمندی است. این ال ای دی دارای 192 لامپ سفید و زرد می باشد.

نور ثابت هارمونی FOTO LED 192 کیفیت عکاسی از دوربین های مختلف را بالا می برد و می توانید این نور را مستقیما به دوربین متصل کنید. شما می توانید دمای رنگ این نور ثابت را در محدوده 3200K تا 6000K تنظیم کنید و خروجی نور بین 0-100٪ است. این لامپ دارای 1 عدد سر توپ به همراه کفش، 1 عدد شارژر و باتری و یک کیف می باشد.

در پشت این LED دو پیچ برای تنظیم دمای رنگ و قدرت خروجی چراغ LED تعبیه شده است. روی بدنه پشتی این ال ای دی امکان قرار دادن 1 باتری از سری NP-F وجود دارد که به کمک آن پنل ال ای دی روشن می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی نور ثابت ال ای دی هارمونی فوتو HARMONY FOTO LIGHT LED 192" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی نور ثابت ال ای دی هارمونی فوتو HARMONY FOTO LIGHT LED 192"، کلیک کنید.