برسی لایت باکس عکاسی دیمر دار دو رنگ Life Light Box 70*70

نقدر و برسی

لایت باکس عکاسی دیمر دار دو رنگ Life Light Box 70*70

مرور

لایف لایت باکس 70*70 با دیمر دو رنگ برای عکاسی

جعبه نور برای عکاسی با دیمر این در واقع یک کیسه است که پس از باز کردن به تبدیل غرفه عکس با منبع نور LED و چهار پس زمینه سفید، سیاه،موجود در رنگ های نارنجی و خاکستری. در واقع این محصول می تواند یک استودیو در یک جعبه باشد تصور کنید که یک منبع نور LED از بالا آن را همراهی می کند. در این محصول یک پانل دیفیوزر در جلوی LED قرار می گیرد تا نور را پخش کند که می توان از آن برای خروجی نور استفاده کرد. تا حد زیادی آن را کاهش داد. همچنین پس از اتمام کار، این جعبه به راحتی مونتاژ می شود بازگشت به حالت اولیه بر روی این ابزار عکاسان، گرافیست ها و افرادی هستند که نیاز به ارائه محصولات خود دارند. بدیهی است که یک عکس محصول بهتر و جذاب می تواند نظر مشتری را جلب کند.

لایت باکس لایف لایت باکس 70*70 با دیمر دو رنگ محصول شرکت Life of Photo می باشد که در ابعاد 70 در 70 سانتی متر می باشد و می توانید از آن برای راه اندازی یک استودیو لایت مناسب برای عکاسی ماکرو و تبلیغاتی استفاده کنید. این چادر مکعبی از نوع خاصی از پارچه ساخته شده و دارای نوارهای LED برای روشنایی یکنواخت اجسام است که از سفید به زرد قابل تغییر است. همچنین سایه های ملایمی ایجاد می کند و از تابش خیره کننده و خیره کننده جلوگیری می کند. یکی از مشکلات عکاسی از اجسام براق، انعکاس نامنظم نور است که با استفاده از آن می توان محیطی کاملا کنترل شده از نظر نورپردازی اطراف جسم ایجاد کرد.

ساختار اتاق نور به گونه ای است که با توزیع یکنواخت نور مجموعه ای از لامپ های SMD و هدایت نور از دیوارهای ساخته شده از پارچه انعکاسی خاص، تمام گوشه های محصول شما را روشن می کند و از آنجایی که محصول در محیط بسته قرار می گیرد، تصویر نهایی شما با نور مناسب و بدون انعکاس خواهد بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی لایت باکس عکاسی دیمر دار دو رنگ Life Light Box 70*70" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی لایت باکس عکاسی دیمر دار دو رنگ Life Light Box 70*70"، کلیک کنید.