برسی لامپ پیچی 75 وات

نقدر و برسی

لامپ پیچی 75 وات

مرور

لامپ پیچ 75 وات

در مورد لامپ مدلسازی، چون چراغ فلاش برای کسری از ثانیه روشن می شود،عکاس باید به نحوی آگاه باشد که سایه ها چقدر و چقدر و کجا روی صورت می افتند، این یک وظیفه است.این لامپ مدل سازی اولیه است.

در مورد فلاش های حرفه ای و برندهای معتبر (احتمالا فلش شما هم این قابلیت را دارد) با کمی و با افزایش نور فلاش، چراغ های مدلسازی نیز کم و زیاد می شوند، از این طریق می توانید مقایسه کنیدشما عملا می توانید نور پر و کلید را با هم روی صورت و در واقع نسبت نوردهی را مشاهده کنید پرتره را به سطح مورد نظر اصلاح کرد، اگرچه پس از مدتی چشم ها به نسبت تصویر مورد نظر بسته شد خودت خواهی گرفت

لامپ پیچ 75 وات

و یکی دیگر از کاربردهای نور مدلینگ: ارائه نور مناسب برای اینکه در استودیو گم نشوید! و پس از btwanid تمرکز کنن.

نکته دیگر: در مورد مردمک باز و بسته چشم دو نظر بسیار متفاوت وجود داردآنها معتقدند که اگر مردمک باز باشد و سیاهی غالب باشد، اثر و معنای چشم است بیشتر می شود و تاثیر بیشتری روی بیننده می گذارد (به خدا قسم گاهی شدت این قضیهدرست است، واقعی!)
گروهی دیگر می گویند وقتی مردمک بسته است و قسمت رنگی آن غالب می شود، چشم ها بهبود می یابند

(به بعضی چشم ها، آن گروه لعنتی هم درست می گوید)

توصیه من این است که چشم ها را تحلیل کنید، آنها داستان های زیادی دارند. درباره هدشات های بسته و وجود چشم های روشن، بافت قسمت رنگی جذاب تر است اما درصد بسیار زیادی دارد از نگاه به خصوص ما آسیایی ها می توان گفت سیاهی بیشتر داستان را تعریف می کنددر حال انجام.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی لامپ پیچی 75 وات" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی لامپ پیچی 75 وات"، کلیک کنید.