برسی فلاش اکسترنال گودکس Godox TT685II S برای سونی

نقدر و برسی

فلاش اکسترنال گودکس Godox TT685II S برای سونی

مرور

فلاش اکسترنال Godox TT685II S برای سونی

فلاش اکسترنال Godox TT685II S برای سونی با ارائه پشتیبانی کامل Sony ADI / P-TTL و سیستم رادیویی داخلی 2.4 گیگاهرتز، ایجاد تنظیمات ساده و پیچیده روشنایی را آسان می کند. این فلاش یک ابزار نورپردازی قدرتمند و کارآمد است و دارای شماره راهنمای قدرتمند 60 متر در ISO 100 با محدوده زوم 20-200 میلی متر است. TT685S II به عنوان یک Master یا Slave کامل بی‌سیم با عملکرد TTL عمل می‌کند و برای حداکثر انعطاف‌پذیری، این دستگاه جدید از 7- تا 120 درجه کج می‌شود و 330 درجه می‌چرخد و زوایای انعطاف‌پذیرتری را برای فلاش به شما می‌دهد و فرآیند راه‌اندازی کارآمدتری را ارائه می‌دهد.

همچنین یک عملکرد جدید و منحصر به فرد TCM (TTL به تبدیل دستی) وجود دارد که امکان تبدیل فوری از حالت TTL به حالت دستی را فراهم می کند. این ویژگی به شما کمک می کند میزان نوردهی مناسب را قفل کنید و برای تعیین سریع یک نقطه شروع خوب برای تنظیم فلاش های خارجی در حالت دستی مفید است. برای سهولت در استفاده، یک پنل LCD پشتی با خوانایی آسان، تنظیمات فلاش را روشن می کند و فلاش دارای یک پورت همگام سازی 2.5 میلی متری برای اتصال کابل اصلی است.

یک سیستم رادیویی یکپارچه 2.4 گیگاهرتز X برای راه اندازی بی سیم در TT685S II گنجانده شده است. این فلاش که می تواند به عنوان یونیت اصلی یا اسلیو تنظیم شود، به شما کمک می کند تا نوری انعطاف پذیر با برد 100 متر ایجاد کنید و از 32 کانال و 4 گروه پشتیبانی می کند. به عنوان یک فرستنده برای سیستم های فلش V1، AD200Pro و AD300Pro عمل می کند. همچنین به عنوان گیرنده برای فرستنده های X1، X2، XPro و V1 عمل می کند.
سازگار با سیستم Sony ADI / P-TTL، کاربران از چندین تنظیمات خودکار فلاش و توانایی استفاده از ویژگی هایی مانند همگام سازی با سرعت بالا تا 1/8000s لذت خواهند برد.

با شماره راهنما 60 متر در ISO 100، به راحتی اکثر سوژه ها را روشن می کند. همچنین یک سر زوم با دامنه 20-200 میلی متر وجود دارد.
کنترل دستی برق از 1/1 تا 1/128 در مراحل 1/3 EV.
هد فلاش را می توان از 7- تا 120 درجه کج کرد و در مجموع 330 درجه چرخاند تا بازتاب و قرارگیری نور در صحنه را کنترل کند.
عملکرد منحصر به فرد TCM (TTL به تبدیل دستی) امکان تبدیل فوری از حالت TTL به حالت دستی را فراهم می کند. این ویژگی به شما کمک می کند مقدار نوردهی صحیح را قفل کنید و برای تعیین سریع یک نقطه شروع خوب برای تنظیم فلاش های خارجی در حالت دستی مفید است.
انتقال نوری Master/Slave برای کار با دیگر واحدهای فلاش استاندارد در دسترس است. یک پورت همگام‌سازی 2.5 میلی‌متری برای راه‌اندازی اتصال سیمی به دوربین یا کنترل از راه دور در دسترس است.
قفل رهاسازی سریع تنظیم صاف و سریع را تضمین می کند تا بتوانید عکس هایی را که می خواهید در لحظات حساس بگیرید.
این فلاش توسط چهار باتری قلیایی یا NiMH AA تغذیه می شود که به ارائه حدود 330 فلاش با قدرت کامل و زمان بازیابی 0.1-2.6 ثانیه کمک می کند.
یک اتصال USB Type-C برای نصب به‌روزرسانی‌های سیستم‌افزار آینده وجود دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی فلاش اکسترنال گودکس Godox TT685II S برای سونی" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی فلاش اکسترنال گودکس Godox TT685II S برای سونی"، کلیک کنید.