برسی سه پایه نورپردازی NS 805A

نقدر و برسی

سه پایه نورپردازی NS 805A

مرور

روشنایی سه پایه NS 805A

سه پایه روشنایی مدل NS 805A سه پایه مقاوم با ساخت و کیفیت عالی فلاش ها نورپردازی نور در استودیو یا حتی خارج از این سه هستند پایه مانند مدل مشابه خود، NS 807، با بدنه آهنی و پیوندهای فلزی است وزن این سه پایه نسبت به سایر سه پایه های روشنایی به وسیله پلاستیک ضخیم می شود حداقل ارتفاع سه پایه 90 سانتی متر و حداکثر آن 190 سانتی متر است از دیگر سه پایه NS 805A می توان به قطعات یدکی آن اشاره کرد سازنده جدا فروخته میشود

سه پایه سری نورپردازی دو طرفه NS 805A عمودی و افقی روی سه پایه به این ترتیب می توانید از فلاش استودیو یا نور پلاتو خود روی سه پایه استفاده کنید در همه جهات تنظیم کنید. در این حالت می توان نور را عمود بر زمین قرار داد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی سه پایه نورپردازی NS 805A" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی سه پایه نورپردازی NS 805A"، کلیک کنید.